در انتخاب موضوع کارشناسی ارشد پرستاری از سایت ایران پژوهش برای پروپوزال کارشناسی ارشد روی مقالات بیس ارائه شده حساب ویژه ای باز کنید.

نوشتن پروپوزال مفید و کاربردی نقش اساسی در سرنوشت دانشجویان پرستاری دارد . زیرا برای آینده شان بسیار ضروری است . و بیشترین سهم هم در پروپوزال علمی ، انتخاب موضوع برای پروپوزال است بخصوص برای رشته های کارشناسی ارشد پرستاری و روانشناسی نقش بسیار مهمی ایفا می کند . هر چند سایت ها این کار را برای دانشجویان راحت کردند و خود بیشتر مراحل و نگارش پایان نامه و پروپوزال و طرح آن را با هزینه ناچیز در دست می گیرند و انجام می دهند.
 
انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی با مقاله بیس :
 
 
عنوان لاتین مقاله :
Pain Psychology and Pain Catastrophizing in the Perioperative Setting A Review of Impacts, Interventions, and Unmet Needs
 
عنوان لاتین فارسی :
روانشناسی درد و درد فاجعه آمیز بعد از عمل مروری بر اثرات، مداخلات، ونیازهای برآورده نشده
 
کلمات کلیدی :
_ Pain psychology _ Psychological _ Outcomes _ Catastrophizing _ Perioperative _ Surgical _ Surgery 
روانشناسی درد ، روان شناسی ، نتایج ، فاجعه آمیز ، بعد از عمل ، عمل جراحی ، جراحی
 

سال انتشار :

2016
 
تعداد صفحه :
7 صفحه


ترجمه چکیده :

 عوامل روانی ، شامل درد مربوط به عوامل روانی ، تاثیر قابل توجهی بر نتایج عمل جراحی دارد . درد فاجعه آمیز (پاسخ های روانی به درد واقعی یا پیش بینی شده) پیش بینی بعد از جراحی شدت درد، مصرف مواد شبه افیونی، کارکرد و تداوم درد است. همگرایی شواهد نشان می دهد که درمان درد فاجعه آمیز و اضطراب ناشی از درد قبل از عمل جراحی ممکن است ترمیم و سلامتی از عمل جراحی را بهبود بخشد. پژوهش درباره ی مداخلات روان شناختی بعد از عمل پراکنده و محدود به مسائل روش شناختی است ، از جمله تنوع قابل توجهی در زمان بندی و محتوای مداخلات . توصیه هایی برای تحقیقات آینده شامل رهایی از مداخلات پس از جراحی (روانی توانبخشی)، و یکنواخت کردن نتایج شامل معیارهای بهبود واستفاده از دارو بعد از جراحی است.