سایت انجام پروپوزال پایان نامه رشته مدیریت اجرایی

 برای انجام پروپوزال پایان نامه رشته مدیریت اجرایی به سایت تخصصی ایران پژوهش مراجعه نمائید.

شما که به دنبال انجام پروپوزال پایان نامه رشته مدیریت اجرایی هستید باید با روند انجام کارهای مدیریتی آشنا باشید.

در این قسمت بعنوان یك مثال فرض كنید كه خیلی از شركتها بعنوان تشویق كاركنان از طرح تقسیم سهام بین كاركنان استفاده می كنند.

توجه داریم كه تمامی پرسنل ممكن است از طرح فوق رضایت از نداشته، زیرا در تماس با كاركنان مشخص می شود كه طرح فوق بیشتر جنبه غیر تشویقی و ممانعت از تلاش برای ارتقا شغلی و صرفه جویی مالیاتی برای شركتها داشته و انگیزه مشاركت افراد را نیز كاهش می دهد.

بهر صورت از طریق صحبت با افراد سازمان مشكلات طرح فوق بهتر مشخص شده و نتیجه آن خیلی بهتر از اینست كه از طریق بعضی از تغییرات ظاهری بخواهیم به جاذبیت طرح فوق افزوده بدون اینكه مشكلات پایه ائی آن را شناخته و آنها را برطرف كنیم.

بنابراین در حالت اول به مشكل اصلی پرداخته و در حالت دوم فقط از طریق شناخت بعضی از عوارض این طرح درصدد بهبود ظاهری در آن هستم.

بهر صورت با توجه به بحثهای این قسمت، صحبت و تماس با كلید افراد در كلیه سطوح برای شناخت سازمان و مشكلات آن نیاز بوده و معمولا تماسها و یا مصاحبه های دو یا سه روزه با افراد در كلیه سطوح سازمان برای آشنایی با سیستم كاری سازمان و فرهنگ حاكم بر آن کافیست.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید