پرکردن فرم پروپوزال پروژه ارشد مدیریت بازرگانی

 پرکردن فرم پروپوزال پروژه ارشد مدیریت بازرگانی باید بر اساس قوانین پروپوزال نویسی صورت پذیرد.

در این صفحه می خواهیم با ارائه یک مثال شما را با روند اتخاذ یک تصمیم درست برای انتخاب روش تحقیقی مناسب که در روند انجام تکمیل فرم پروپوزال موثر می باشد آشنا سازیم.

مثال: مدیر فروش یك شركت ممكن است متوجه عدم رضایت مشتریان از خدمات شركت شده باشد. احساس عدم رضایت مشتریان، شروع یك مطالعه علمی توسط مدیر فروش در شركت مربوطه است در مرحله دوم مدیر جهت كسب اطمینان از عدم رضایت مشتریان و تعریف دقیق آن اقدام به جمع آوری اطلاعات اولیه از طریق مصاحبه غیر رسمی با تعداد محدودی از مشتریان می نماید. در جریان مصاحبه ها مدیر فروش متوجه كمبود كالا در انبارها و بدقولی شركت در رعایت تاریخ های تحویل كالا به مشتریان می شود. اطلاعات تكمیلی در مورد مسئله و ابعاد آن از طریق مصاحبه مدیر با كاركنان بخش فروش فراهم می شود. در مرحله اخیر، از طریق تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از مصاحبه های رسمی و غیر رسمی، امكان توسعه یك چهارچوب نظری برای عوامل مؤثر بر مسئله فراهم می شود چهارچوب نظری توسعه یافته، عوامل مؤثر بر عدم رضایت مشتریان و ارتباط آنها را با یكدیگر نشان می دهد. از چهارچوب نظری توسعه یافته، امكان توسعه فرضیه ها فراهم می شود. فرضیه پیشنهادی برای مسئله موردنظر ممكن است بصورت "طرح مكانیزاسیون گردش اطلاعات در بخشهای مختلف شركت باعث بهبودی عملكرد بخش فروش شركت می شود" تعریف شود .تعریف مقوله ها و مفاهیم عملیاتی مثل بهبود عملكرد و نحوه اندازه گیری آن و مكانیزاسیون و سطوح آن، قدمهای بعدی در روش تحقیق علمی است. دراین مراحل، طرح تحقیق شامل تعریف متغیرها، اندازه نمونه، روش جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها مشخص می شود. در مرحله نهایی بعد از جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها نسبت به قبول یا رد فرضیه ها و ارائه راه حل جهت حل مشكل یا مسئله اقدام می شود.

پروپوزال پروژه ارشد مدیریت بازرگانی:

در مجموعه ایران پژوهش بهترین کادر پژوهشی آماده ارائه خدمات به پژوهشگران هستند.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری، تنظیم و چاپ کتاب توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید