برای نوشتن پروپوزال پایان نامه روانشناسی کودکان انتخاب موضوعات جدید مهم تریم مسئله است و اگر بخواهید درباره استقلال کودک به پژوهش بپردازید لازم است خوب مطالعه نمایید.

یکی از معضلات درباره دوران کودکی که می تواند در انسان ها و حیوانات دیده شود در مورد آسیب پذیری و استقلال کودکان است.

مسائلی که در روانشناسی کودکان مطرح می شوند هم در مورد کمک به کودکان برای رشد استقلال است چگونه در چه زمانی و در چه حوزه)، و هم نیاز آنها برای حفاظت (عليه چه، چه زمانی، كجاء برای چه مدت) و وضعیت آنها به عنوان افراد مستقل که مسئول اعمال خودشان با داشتن پدر و مادر هستند. هم چنین مسائلی در مورد هزینه های کودکان و مسئولیت پدر و مادر و دیگران و تنش میان انصاف و تمایز قائل شدن، یا محبت و واقع بینی وجود دارد که می تواند برای انتخاب موضوع پروپوزال و پایان نامه روانشناسی کودکان مناسب باشد. معضلات در تعریف حقوق و مسئولیت به خصوص در اینجا بسیار مهمند (کینگ ۲۰۰۷؛ مابال ۲۰۰۲). مسئله با سن کودک پیچیده تر می شود- کودکان کم سن تر آسیب پذیر تر و وابسته تر دیده می شوند - و در برخی موارد جنس کودک مد نظر بوده است، همانطور که در بسیاری از جوامع زنان حتی در بزرگسالی از مردان آسیب پذیر تر و وابسته تر دیده می شوند.

منافع بزرگسالان میتواند در اینجا اتر قوی بر تعاریف و سیاستها داشته باشد (جیمز و جیمز ۲۰۰۴ء کینگ ۲۰۰۷، ماسال ۲۰۰۲، شقاهان ۲۰۰۷) و ما باید به یاد داشته باشیم احتمال دارد بزرگسالانی که قدرتمند هستند علاقه مند به چیزی به غیر از پرورش کودک باشند. هنگامی که می بینیم یک سیاستمدار نوزادی را می بوسد، احتمالأ نباید فکر کنیم که آنچه اتفاق افتاده اظهار بی علاقگی به کودک است.

خوب است بدانید که افراد و فرهنگها ممکن است سرمایه گذاری قوی در دوران کودکی داشته باشند و این می تواند هم عاطفی باشد و هم عملی کودکان در برابر تنهایی عمیق تجدد یک سپر است (شاتاهان ۲۰۰۷، ۴۱۵)؛ در برابر تمام روابط ما، که رابطه پدر و مادر و کودک می تواند عمیق ترین و طولانی ترین و مهم ترین آنها باشد. هم چنین بر این باوریم که شادی دوران کودکی، شادی بزرگسالی را تضمین می کند. دوران کودکی در بخشهای زیادی مجموعه ای از آرمان ها، آرزوه ها، و نوستالژی، ایده الهای بالقوه بزرگسالی در گذشته و در آینده بزرگسالان است (شاتالان ۲۰۰۷: ۴۹۵).

ما روی دوران کودکی فقط به خاطر خودش سرمایه گذاری نمی کنیم بلکه به اعتقاد ما از اهميت مادام العمر برای همه برخوردار است. در روانشناسی دوران کودکی را به عنوان بخشی از تحول جوامع ناقص برای بهتر شدن می بینیم. ما دلتنگ آن و امیدوار هستیم.

مشاوره تخصصی انتخاب موضوعات جدید و نوشتن پروپوزال پایان نامه روانشناسی درباره استقلال کودک در این گروه پژوهشی ارائه می گردد.