ایده انتخاب موضوع جدید درباره تفاوت های فرهنگی برای نوشتن پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری روانشناسی عمومی و تربیتی یک شروع عالی برای دانشجوی رشته روانشناسی و مشاوره است.

تفاوتهای فرهنگی در خود پنداره و اجتماعی شدن بسیار جالب هستند به خصوص در مورد خانواده های مهاجر دارای اصلیت متفاوت از کشوری که وارد ان شده اند و دارای فرهنگ متفاوتی می باشد.

به نظر می رسد که اجتماعی بودن خانواده تأثیر مثبتی بر روی دیدگاه نوجوانان در مورد قومیت اصلی شان دارد.

بعضی از نظریه پردازان و بعضی افرادی که در بین آنها زندگی کرده اند در مورد تجربیات نحوه سازگاری آنها با فرهنگ جدید و از دست دادن قومیت و هویت اصلی شان و پشیمانی قلبی شاناز این مساله مطالبی را نوشته اند. بعضی اوقات مسائلی در مورد رابطه موقعیت و وضعیت مهاجران و فرهنگ میزبان وجود دارد که بر تغییراث فرهنگی تأثیر گذار می باشد.

آمانا تیلور و یازدجیان گفته اند که عملکردها و عقاید فرهنگی افراد را می توان به این طریق مجددا تعریف کرد که به انها این امکان را بدهیم تا تجربه های قومیتی خود را در قالب فرهنگ غالب حفظ کنند. این فرهنگی که مجدد برای افراد تعریف شده است ترکیبی از فرهنگ اصلی می باشد.

اجتماعی بودن خانواده نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کند که این کار هم از طریق آموزش در مورد کشور مبدأ و داشتن انتظارات کمتر از کودکان برای رفتار مؤدبانه تر در هنگام بازگشت به وطن و هم چنین از طریق کارهای هنری و ادبیات کشور مبدأ به کودکان صورت می گیرد. این مساله برای خود من اتفاق افتاده است و منحصر به مهاجرین نمی شود. و شاید تعریق این مساله باید فراتر از مثال مهاجرين باشد.

من در بریستول برای مدت طولانی زندگی می کردم و همیشه تصویری را از روستای کورتیش داشتم که برای تعطیلات تابستان به آن جا می رفتم و یک نقشه هم از شهر چشيير داشتم که دران جا متولد شده بودم. برای نوشتن پروپوزال پایان نامه روانشناسی عمومی درباره تفاوت های فرهنگی می توانید از خدمات تخصصی ما در این مجموعه استفاده کنید.