انجام پروپوزال پایان نامه دکتری روانشناسی تربیتی می تواند در موضوعات مختلفی باشد که ویژگی های یادگیری کودکان از آن جمله است.

برخی از دانش آموزان هنوز به آموزش از طریق عمل و استفاده از اشیای مادی و محکم برای کار با آنها نیاز دارند، دیگران به نمودهای قابل درک از واقعیت به شکل، به عنوان مثال، تصاویر احتیاج دارند؛ سایرین هنوز می توانند از کاربرد ارائه های سمبولیکی و استدلال انتزاعی سود ببرند. این تأیید آشکاری است بر اینکه استفاده خوب از منابع عملی قادر به جذاب و محرک ساختن دروس برای کودکان می باشند.

در مورد موقعیت های ارزشیابی، برای درک یک شعر، معلم می تواند توجه کودکان را به یک تشبیه جلب کرده و از آنها بخواهد در مورد اینکه لغات چه تصاویری را در ذهن آنان می سازند، فکر کنند. از طریق کاربرد تکنیک تفکر. جفت . مشترک، کودکان آنچه را در ذهن خود می بینند و چگونگی احساس آنها در صورت حضور در صحنه را، با یک شریک تقسیم کرده و ایده ها را با بقیه کلاس در میان می گذارند.

سپس معلم ایده ها را بر روی تخته در کنار تشبیه مورد نظر می نویسد کودکان هم چنین می توانند قویترین تصویر از یک مجموعه اشعار را که به صورت مشترک توسط کلاس بررسی شده انتخاب کنند. آنها را تصویرسازی کرده و آنچه را که اگر در صحنه بودند، می دیدند ترسیم می کنند و به آنچه توجه می کنند که ۔ اگر به عنوان بخشی از صحنه حضور داشتند - می دیدند و می شنیدند و احساس می کردند.

برای انجام پروپوزال پایان نامه دکتری روانشناسی تربیتی می توانید از مشاوره تخصصی ما بهره مند شوید.