اگربه عنوان یک دانشجو در هر رشته ای وقت کافی برای نوشتن پروپوزال ندارید می توانید آن را به صورت رایگان از سایت ما دانلود کنید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
تصمیم‏گیری - انتخاب مقصد
عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
39 صفحه
شماره:
217


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

اگربه عنوان یک دانشجو در هر رشته ای وقت کافی برای نوشتن پروپوزال ندارید می توانید آن را به صورت رایگان از سایت ما دانلود کنید. دانشجویان در مقاطع مختلف نیاز به نوشتن و تحویل پروپوزال در رشته مربوط به خود دارند. لذا ضروری است تا دانشجو مطالعات کافی در رشته خود انجام دهد که این مطالعه می تواند از طریق سایت ها یا کتاب ها یا حتی مقالات مربوط به این رشته باشد.

دانشجویان باید از زمان تحصیل بیاموزند که چگونه در رشته خود تحقبقات صحیح انجام دهند و چگونه توانایی های خود را در این رشته افزایش دهند و هر چه صحیح تر از این توانایی ها بهره ببرند. خانواده ها بخش بازار مهمی در صنعت گردشگری و سفر دارند. بر اساس مجمع سفر آمریکا TIA سفرهای تعطیلاتی خانوادگی 65% از سفرهای تفریحی داخلی در سال 2000 را به خود اختصاص داده است و خانواده هایی که با کودکان سفر می رفته اند از 13% در سال 1999 به 21% در سال 2000 رسیده است (کنگ 2003، TIA2001).

خانواده به عنوان بخش مصرف و تصمیم گیری شناخته شده است (آسائل 1998) در نتیجه این حوزه علاقه متخصصان را به خود جلب کرده است(مارتنسن و گرانهلت 2008). اگرچه زن و شوهر تصمیم گیرندگان اصلی خانواده هستند، تأثیر کودکان را نمی توان نادیده گرفت .آسائل (1995) اشاره می کند که کودکان بخش مهمی در تصمیم گیری خانواده ایفا می کنند و تأثیرشان با مقوله های محصول ، خدمات و مراحل مختلف تصمیم گیری ، متفاوت است.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.