دانلود آسان پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی یکی از روش هایی است که شما دانشجویان عزیز میتوانید از طریق آن در وقت خود صرفه جویی کنید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
طراحی صندوق سرمایه‌گذاری مشترک بیمه‌ای به منظور افزایش ظرفیت بیمه اتکایی

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
33 صفحه
شماره:
202


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانلود آسان پروپوزال کارشناسی ارشد مدیریت مالی یکی از روش هایی است که شما دانشجویان عزیز میتوانید از طریق آن در وقت خود صرفه جویی کنید. دانشجویانی که رشته ی مدیریت مالی را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب می کنند ؛پس از فارغ التحصیلی از آنها انتظار می‌رود با نظام‌های مالی جهانی و ابزارهای مالی پیشرفته و به روز آشنایی داشته باشند و کار با این ابزار ها را یاد گرفته باشند.

یادگیری این ابزار ها و داشتن این اطلاعات به دانشجوی فارغ التحصیل این توانایی را می دهد که بتواند به خوبی در محل کار خود از ایده های جالب و دانسته های گذشته خود بهترین استفاده را ببرند. یکی از نهادهای مهم در بازار مالی، "بیمه" است. این نهاد به مردم کمک می کند تا ریسک خطراتی که در زندگی با آن مواجهند، کاهش یابد. از طرفی شرکت های بیمه، بر حسب بیمه هایی که برای بیمه گذاران صادر می کنند، با ریسک های متفاوتی مواجه هستند.

بنابراین، این شرکت ها به دنبال راهکارهایی هستند تا ریسک خود را انتقال دهند. (Barrieu, P. Albertini, L, 2009) در این میان یکی از ابزارهای کارآمد و موثر برای حل این مشکل ارتباط مستقیم بین صنعت بیمه و بازار سرمایه تحت عنوان مفهومی به نام "اوراق بهادارسازی ریسک " است. این اوراق به اوراق بهادار بیمه ای (ILS) معروفند. ILS در سه شکل اوراق تضمین زیان صنعت (ILW)، اوراق سایدکار (Sidecar) و اوراق بلایای طبیعی (Cat Bond) وجود دارند. (Erwann Michel-Kerjana,b and Frederic Morlaye, 2008).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.