دانشجویانی که در رشته مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند می‌توانند پروپوزال آماده رشته را از سایت اینترنتی ما به صورت آسان دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بهینه سازی هزینه های سازمان خدماتی با نگاه موردی به شرکت کشتیرانی


عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
34 صفحه
شماره:
200


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت صنعتی در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند می‌توانند پروپوزال آماده رشته را از سایت اینترنتی ما به صورت آسان دانلود کنند. رشته مدیریت صنعتی شاخه ای از مدیریت می باشد که با هدف تربیت مدیران نیروی انسانی سازمانهای صنعتی طراحی شده است و دانشجویانی که این رشته را برای تحصیل انتخاب می کنند بایستی بتوانند سازمان های صنعتی را به خوبی مدیریت کنند.

سه شاخه اصلی رشته مدیریت صنعتی با نام های :شاخه فنی و تکنیکی ,شاخه مالی و شاخه رفتاری اجتماعی شناخته می‌شوند .دانشجویانی که می‌خواهند حیطه کاری خود را مشخص کنند بایستی نسبت به علاقه خود یکی از این شاخه ها را انتخاب کنند. امروزه حیات بسیاری از سازمان ها وابسته به توانایی آنان در افزایش دقت کاهش هزینه ها می باشد، علی الخصوص تمرکز شدیدی بر کاهش هزینه های غیر ضروری در تمام بخش های سازمان شده است.

شرایط متحول جهان و ضرورت حضور ایران در بازارهای رقابتی داخل و خارج از کشور و مطرح بودن عضویت ایران در WTO (سازمان تجارت جهانی) و همچنین فراهم شدن مقدمات مورد نیاز برای تحقق سیاست های خصوصی سازی در سطح کشور از دلایل عمده پرداخت به مقوله کمینه کردن هزینه ها می باشد. با توجه به رقابت موجود در تجارت جهانی خصوصاً صنعت حمل و نقل، انطباق دادن سیستم های اطلاعاتی به ویژه سیستم اطلاعات مالی در جهت هر چه بهتر نیازهای اطلاعاتی مدیریت در زمینه کنترل و راهبری هزینه ها امری حیاتی است.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.