دانشجویانی که قصد دارند پروپوزال تهیه کنند می‌توانند پروپوزال تکمیل شده رشته خود را از سایت اینترنتی ما به صورت آسان دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسي عوامل مرتبط با اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری با رويكرد فازي


عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
34 صفحه
شماره:
199


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که قصد دارند پروپوزال تهیه کنند می‌توانند پروپوزال تکمیل شده رشته خود را از سایت اینترنتی ما به صورت آسان دانلود کنند. دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند برای اولین بار موظف خواهند بود پروپوزالی را به اساتید خویش ارائه دهند. بایستی به این نکته توجه داشته باشیم که دانشجویان در این مقطع دارای تجربه کافی برای ارائه پروپوزال ندارند.

اگر دانشجویان بخواهند تجربیات مفیدی را در طول ارائه پایان نامه و پروپوزال کسب کنند بایستی وقت کافی را برای مطالعات فرازمینه ای در مورد موضوع انتخابی پایان نامه خود صرف کنند و با پرس و جو از آگاهان در این زمینه به اطلاعات خود اضافه کنند. با توجه به اهمیت روز افزون مشتریان به عنوان منبع درآمد برای فرودگاه ها و بالتبع اهمیت روز افزون مدیریت اثربخش ارتباطات با مشتریان، شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی توفیق مدیریت ارتباط با مشتری در فرودگاه بسیار مهم است.

سازمان هایی که در پیاده سازی و اجرای برنامه‏ها و سیستم‏های مدیریت ارتباط با مشتریان موفق بوده اند، مزایای اقتصادی و غیراقتصادی متعددی را کسب نموده اند. این مزایا و منافع به راحتی سرمایه گذاری‏ها و مخارج انجام گرفته در زمینه توسعه مدیریت ارتباط با مشتریان را پوشش داده و در بلند مدت فراتر از آن می رود. یکی از چالش‏های فرا روی بیشتر سازمان‏های در حال رشد، عدم برخورداری از یک راهبرد CRM می‏باشد. اجرایی کردن CRM کارساده ای نیست، این امر مستلزم یادگیری مهارت‏های جدید مدیریت مشتری، تغییرات اساسی در فرآیندها، فرهنگ سازمانی و درگیر شدن با تغییرات فناوری می باشد. در بیشتر موارد به دلیل فقدان یک الگوی عملیاتی مشخص برای پیاده‏سازی ضرورت و اهمیت آن نیز نادیده گرفته می شود (موتمنی و جعفری، 1388، ص54).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.