مشخصات این پایان نامه:
 

بررسي رابطه توانمندي روان شناختي وكيفيت زندگي كاري با رضايت شغلي اساتيد دانشگاه ازاد اسلامي واحد بندرعباس

منابع فارسی و لاتین: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
پیوست و پرسشنامه: دارد
فهرست مطالب: دارد
کاربرد این مطلب: نقد پایان نامه، آموزش روش تحقیق، منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
تعداد صفحه: 141
نوع فایل: word کد Psy149
برای دانلود فایل کامل این پایان نامه به ادامه مطلب بروید...

بخش هایی از فصل پنجم این پایان نامه:

مهدي زاده اشرفي ، اوليا(1388) در تحقيق تحت عنوان بررسي رابطه بين کيفيت زندگي کاري و عملکرد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامي واحد فيروزکوه بر اساس مدل والتون به اين نتيجه رسيدند که کيفيت زندگي کاري وعملکرد کاري با هم رابطه دارند همچنين بين متغيرهاي کيفيت زندگي کاري يعني پرداخت منصفانه وکافي، محيط کاري ايمني و بهداشتي ،يکپارچگي وانسجام اجتماعي ،تامين فرصت رشد و امنيت مداوم، وجود قانون گرايي در سازمان، تاثير فضاي کلي زندگي کاري، توسعه قابليتهاي انساني و وابستگي اجتمايي کاري ارتباط معناداري وجود دارد.

نتایج این تحقیق با نتایج تحقیق حاضر مطابقت می کند. ناستي زايي (1389)در تحقيقي تحت عنوان بررسي رابطه توانمند سازي روان شناختي با رضايت شغلي در پرسنل پرستاري به اين نتيجه رسيدند که بين توانمندي روان شناختي و رضايت شغلي در پرسنل پرستاري رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.نتایج این تحقیق با نتایج تحقیق حاضر مطابقت می کند.مير کمالي ، نارنجي ثاني( 1387-1386) در تحقيقي تحت عنوان بررسي رابطه کيفيت زندگي کاري ورضايت شغلي بين اعضاي هيئت علمي دانشگاههاي تهران و صنعتي شريف به اين نتيجه رسيدند که

1.استادان دانشگاه هاي تهران وصنعتي شريف از نظر کيفيت زندگي کاري در سطح نسبتا نا مطلوب و از نظر رضايت شغلي در سطح نسبتا بالايي قرار دارند

2.بين مولفه هاي کيفيت زندگي کاري ورضايت شغلي رابطه مثبتي وجود دارد

3.بين ميزان کيفيت زندگي کاري ورضايت شغلي استادان دانشگاههاي مذکور تفاوت معني داري وجود ندارد و تنها از بعد يکپارچگي وانسجام اجتمايي که از ابعاد کيفيت زندگي کاري محسوب مي شود تفاوت اندکي وجود دارد به عبارت ديگر اعضاي هيئتهاي علمي دانشگاه صنعتي شريف از يکپارچگي وانسجام اجتمايي بالاتري نسبت به استادان دانشگاه تهران برخوردارند.

نتیجه این تحقیق با نتایج تحقیق حاضر مطابقت می کند. حيات، نوروزي، نازنين جراحي (1388)درتحقيقي تحت عنوان بررسي رابطه توانمند سازي روان شناختي با رضايت شغلي وتعهد سازماني در ميان کارکنان دانشگاه تهران به اين نتيجه رسيدند که توانمندی روانشناختی با رضايت شغلي کارکنان دانشگاه تهران رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. نتایج این تحقیق با نتایج تحقیق حاضر مطابقت می کند.درتبیین نتایج تحقیق حاضر می توان بیان نمود که هر اندازه اساتید از توانمندی روانشناختی بالاتری برخوردار باشند از سلامت فکری و روانی بالاتری برخوردار می شوند و در نتیجه از شغل و محیط کاری شان احساس رضایت بیشتری خواهند نمود و همچنین کیفیت زندگی کاری مطلوب باعث می شود که اساتید در کارشان تلاش بیشتری نمایند و در نتیجه در رضایت شغلی آنان تاثیر مثبت می گذارد.

5-2-پیشنهادات

5-2-1-پیشنهادات اجرایی

1-با توجه به اینکه نتایج نشان داد بین توانمندی روان شناختی با رضایت شغلی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس رابطه وجود دارد,پیشنهاد می شود جهت بهبود توانمندی روان شناختی اساتید برنامه ریزی و اقدامات لازم به عمل آید.

2-با توجه به اینکه نتایج نشان داد بین مولفه های توانمندی روان شناختی با رضایت شغلی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس رابطه وجود دارد. پیشنهاد می شود جهت بهبود کیفیت زندگی کاری اساتید برنامه ریزی و اقدامات لازم به عمل آید.

5-2-2-پیشنهادات پژوهشی ا-تحقیقی تحت عنوان تحقیق حاضر در سایر دانشگاههای استان هرمزگان انجام شود.

2- تحقیقی تحت عنوان تحقیق حاضر در کل کشور انجام شود. 3-در تحقیقی توانمندی روان شناختی اساتید دانشگاههای آزاد و دانشگاههای دولتی با هم مقایسه شود.

4-در تحقیقی کیفیت زندگی کاری اساتید دانشگاههای آزاد و دانشگاههای دولتی با هم مقایسه شود.

5-در تحقیقی رضایت شغلی اساتید دانشگاههای آزاد و دانشگاههای دولتی با هم مقایسه شود.

6-در تحقیقی سایر عوامل موثر بر رضایت شغلی اساتید بررسی شود.

کاربرد این مطلب:

نقد پایان نامه، آموزش روش تحقیق، منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.