مشخصات:
موضوع پروپوزال: تبیین و تحلیل رویکرد تفکر انتقادی در عرصه تعلیم و تربیت و ارزیابی آن بر مبنای آموزه های تربیت اسلامی
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: آموزش پروپوزال و پایان نامه نویسی نویسی ، الگوی پایان نامه و پروپوزال نویسی قابل استفاده برای اساتید درس روش تحقیق، آشنایی با منابع آموزشی، آشنایی با اصول تحقیق وپروپوزال نویسی و....

کیفیت : درجه عالی

تعداد صفحه: 19 صفحه
نوع فایل: word شماره 40
برای دانلود این نمونه پروپوزال به ادامه مطلب بروید...

قسمت هایی از این پروپوزال :

هدف پژوهش حاضر تحلیل تطبیقی مبانی فلسفی رویکرد تفکر انتقادی با فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی به منظور تبیین میزان تفاوت ها و همسانی های این دو منظر است. برای این منظور باید مبانی فلسفی رویکرد تفکر انتقادی توصیف و استنباط شود که این مهم نیز با مراجعه به آراء و نظرات پیشگامان این عرصه با روش تحلیل محتوای کیفی، محقق خواهد شد.

در مرحله بعد برای دستیابی به میانی فلسفی تعلیم و تربیت اسلامی با مراجعه به منابع مرتبط همچون قرآن و روایات و آراء اندیشمندان این حوزه به تدوین این چارچوب می پرداخته شده است. در گام نهایی، لازم است پیش فرض های فلسفی دو رویکرد، تا حد ممکن شییه سازی ساختاری و قالبی شود تا مقایسه بتواند به گونه ای، معنادار انجام شود.

در این پژوهش با مبنا گرفتن گزاره های فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، گزاره های مربوط به بنیادهای فلسفی رویکرد تفکر انتقادی بدون تغییر در محتوا، در قالب گزاره های پیش گفته در آید تا امکان مقایسه فراهم شود. پیمودن گامهای پیشین، باعث می گردد تا مجموعه ای متناظر از مبانی تکوین یابند و امکان قضاوت و تطبیق مهیا گردد.

جامعه و نمونه پژوهش

جامعه پژوهش حاضر را بعضي از منابع اسلامي مانند قرآن كريم ،تفسير الميزان ، نهج البلاغه و همچنين كتب مرتبط ،مقاله هاي تربيتي، فرهنگ نامه ها و مجلات و سايت هاي مربوطه بوده است. نمونه پژوهش استفاده از كليه منابع ذكر شده در حد بضاعت و درك پژوهشگر مي باشد.

 

شماره 40

 

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.