مشخصات:
موضوع پروپوزال: رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی و فرسودگی شغلی معلمان شهر کرمان
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: آموزش پروپوزال و پایان نامه نویسی نویسی ، الگوی پایان نامه و پروپوزال نویسی قابل استفاده برای اساتید درس روش تحقیق، آشنایی با منابع آموزشی، آشنایی با اصول تحقیق وپروپوزال نویسی و....

کیفیت : درجه عالی

تعداد صفحه: 22 صفحه
نوع فایل: word شماره 45
برای دانلود این نمونه پروپوزال به ادامه مطلب بروید...

قسمت هایی از این پروپوزال :

تعریف مفهومی: رضايت شغلي احساس مطلوب، مثبت و خوشايندي است كه هر فرد از راه ارزيابي شغل خود يا تجربيات شغل خود بدان دست مي يابد ( مقيمي، 1385).

ب) تعریف عملیاتی: در پژوهش حاضرمنظور از رضایت شغلی نمره است که آزمودنی بعد از سنجش با پرسشنامه رضایت شغلی ساخته شده بوسیله کندال و هالین (1969) بدست می آورد.

این متغیر دارای پنج بعد: ماهیت کار، رضایت از پرداخت، رضایت از سرپرست، رضایت از ارتقاء و رضایت از همکاران است. ماهیت کار : يعني تا چه اندازه خود شغل و فرصتهاي شغلي امكان قبول مسئوليت را براي فرد فراهم مي آورد (شفیع آبادی، 1371).

ماهيت كار: نمره اي كه آزمودني از خرده مقياس ماهيت كار در پرسشنامه رضايت شغلي كسب مي كند.

پرداخت (دستمزد) : يعني ميزان پاداش دريافتي و درجه اي از عدالت كه در مقايسه با ديگران براي آن احساس مي شود (شفیع آبادی، 1371). رضايت ازپرداخت: نمره اي كه آزمودني از خرده مقياس رضايت از پرداخت در پرسشنامه رضايت شغلي كسب مي كند.

سرپرستي : يعني توانايي مافوق درارائه مساعدت هاي فني و حمايت هاي رفتاري(شفیع آبادی، 1371). رضايت از سرپرست: نمره اي كه آزمودني ازخرده مقياس رضايت از سرپرست در پرسشنامه رضايت شغلي كسب مي كند.

ترفيع : يعني فرصت پيشرفت درمسير سلسله مراتب سازماني(شفیع آبادی، 1371). رضايت از ارتقاء: نمره اي كه آزمودني ازخرده مقياس رضايت از ارتقاء درپرسشنامه رضايت شغلي كسب مي كند.

همكاران : يعني تا چه اندازه همكاران از لحاظ تكنيكي و فني مفيد و از لحاظ اجتماعي حامي هستند(شفیع آبادی، 1371). رضايت از همكاران: نمره اي كه آزمودني ازخرده مقياس رضايت از همكاران درپرسشنامه رضايت شغلي كسب مي كند.

روش تحقیق: پژوهش حاضر از نوع طرح های توصیفی به شیوه همبستگي مي باشد. تحقيق همبستگي به پژوهش هاي گفته مي شود كه هدف آنها كشف روابط بين متغييرها با استفاده از آمارهاي همبستگي مي باشد. (گال، بورگ و والتر، 1387)

جامعه، نمونه و روش نمونه گيري:

روش تحقیق این پژوهش جزء پژوهش های توصیفی - تحليلي مي باشد و از نتايج آن مي توان به منظوراعتلاي فرهنگ سازماني و يا تغيير آن و يا ارائه راهكارهاي لازم استفاده نمود. جامعه ي مورد بررسي شامل كلية معلمان شهر کرمان در سال تحصیلی 92-91 كه در مقاطع تحصیلی ابتدایی،‌ راهنمایی، متوسطه و کارکنان ستادی می شود.

حجم جامعه ي آماري مورد نظر 584 نفر بود روش نمونه گيري اين پژوهش با استفاده از روش تصادفي طبقه اي انجام شده است. و بر اساس تعداد آنها، حجم نمونه متناسب با جامعه ي آماري محاسبه شده است.

براي محاسبة حجم نمونه در اين پژوهش از جدول مورگان استفاده شده است. که بر اساس جامعه آماری حجم نمونه ي محاسبه شده 234 نفر می باشد

 

شماره 45

 

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.