مشخصات پروپوزال:
موضوع پروپوزال: اثر بخشی دوره های آموزشی مربیان مهد کودک های شهرستان .......... براساس الگوی کرک پاتریک
منابع فارسی و لاتین: دارد
تعداد صفحه: 12 صفحه
نوع فایل: word شماره 42
برای  دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید...
 

منابع انسانی ارزشمند ترین سرمایه سازمانی به شمار می رود. زیرا انسان محور اصلی تحول در سازمان هاست. برای ارتقا منابع انسانی تمهیدات گسترده ای در سازمان ها پیشرو فراهم می شود. آموزش، پژوهش و زمینه سازی برای خلاقیت و نوآوری ابزار عمده ارتقای منابع انسانی هستند. از آنجایی که نیروی انسانی کارآمد، با ارزش ترین منبع هر سازمانی به حساب می آید، قسمت اعظم سرمایه گذاری ها، به نیروی انسانی کارآمد، است(توکلی، 1388). کارایی سازمان ها مستلزم کارایی منابع انسانی و کارایی منابع انسانی در گروه آموزش و توسعه دانش و مهارت کارکنان است. یکی از راههای اصلی سرمایه گذاری در منابع انسانی، آموزش و توسعه دانش و مهارت های کارکنان است(سام خانیان، 1387).

مربیان مهد کودک نیز با توجه به رشد و توسعه مهدکودک ها و همچنین با توجه به نقشی را که در رشد همه جانبه و شکوفایی استعدادهای کودکان به عهده دارند از این قائده مستثنی نیستند و باید هم گام با پیشرفت دانش و تکنولوژی جدید مهارت ها و دانش جدید را فراگیرند (شبیری و همکاران، 1393).

آموزش از نظر لغوی به معنای آموختن، یادگیری، یاد دادن یا تعلیم دادن است. آموزش تجربه ای است مبتنی بر یادگیری که به منظور ایجاد تغییرات نسبتا ماندگار در فرد صورت می گیرد تا وی بتواند توانایی خود را برای انجام کار بهبود بخشد(دولان و شولر؛ ترجمه صائبی و طوسی، 1384)؛ و ارزیابی اثر بخشی آموزش یعنی اینکه تا اندازه ای تعیین کنیم، آموزش های انجام شده تا چه حد منجر به ایجاد مهارت های مورد نیاز سازمان به صورت عملی و کاربردی شده است (عیدی، علی پور و عبدالهی ، 1387).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.