پروپوزال روش تحقیق مشاوره خانواده همراه با پنج فصل پایان نامه

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی اثربخشی غنی سازی روابط بر بهبود كیفیت روابط زناشویی زوجین
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد


منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 24 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 125 صفحه
اگر یک شباهت بین زندگی های زناشویی شاد و زندگی های زناشویی ناشاد وجود داشته باشد، آن مورد این است که در هر دو موقعیت، این زن است که بیش از مرد احتمال دارد موضوعی حساس را پیش بکشد و اصرار ورزد با صحبت کردن مسئله حل شود. اما تفاوت عمده ای در این دو نوع زندگی زناشویی در طرز مطرح کردن موضوع توسط زن وجود دارد. آیا دارا را به خاطر دارید؟ خانمی که هر بار که شروع به صحبت درباره کارهای خانه می کرد، شوهرش الیور را به شدت بر می افروخت؟ در عرض یک دقیقه هر پیشنهادی که الیور ارائه میداد را با طعنه و زخم زبان رد می کرد و مثلا می گفت: "تو واقعا فکر می کنی با لیست درست کار می کنی؟" و "من فکر کنم تو دوست داری وقتی به خانه می آیی اول دراز بکشی و بعد به حمام بروی و دیگر هیچ کاری نکنی" رویکرد خشن و تامهریان دارا را با روش جاستین مقایسه کنید. جاستین با مایکل زندگی زناشویی شادی دارند، اما دقیقا همان مشکل دارا و الیور را با هم دارند: مایکل از سهم خودش در کارهای خانه کمک نمی کند.

آنچه بیش از همه جاستین را ناراحت می کند این است که در پایان مجبور می شود لباس های شسته شده را تا کنده کاری که او از آن تقرت دارد. وقتی با میشل درباره این موضوع در "آزمایشگاه عشق" صحبت می کنند، این گونه با هم حرف می زنند جاستین خب (آه عمیق). کارهای خانه * مایکل: بله خب، منظورم مشخصا این است که پیشخوان آشپزخانه را مرتب می کنم و میز را بعد از غذا تمیز می کنم. (حالت تدافعی) جاستین هوم. تو این کار را می کنی. (اقدام جیری) مایکل: هوم. (او قدری احساس راحتی می کند، اقدام جیرانی جاستین مؤثر بود.) آینده شما با هم می تواند روشن و امیدوارکننده باشد هر چند اکنون با اینکه مخالفتهایتان اغلب منفی هستنله. راز موفقیت در کشف نوع درست نحوه کنترل خسارت است۔ یکی از دلایلی که زوجها تلاش های جبرانی همسرانشان را درک نمی کنند این است که این تلاش ها با لایه ای از شکر پوشیده نشده اند. 

اگر همسر شما داد بزند و بگوید: "تو داری از موضوع بحث) پرت میشوی؟" با با لحنی اعتراض آمیز بگوید: "میشود یک استراحتی بکنیم؟" این یک اقدام جیرانی است هر چند نحوه بیان آن منفی است. اگر به جای حرف همسرتان به لحن او توجه کنید، ممکن است پیام اصلی او به درستی متوجه نخواهید شد که می گوید: "دست نگه دار! بحث دارد از کنترل خارج می شود.از آنجایی که وقتی رابطه شما در جوی منفی غرقا احاطه شده است به سختی می توان تلاش های جیرانی را شنید ، بهترین راهبرد این است که تلاش های جبرانتی تان را به طرزی واضح و رسمی کنید تا روی آنها تأكید شود. در زیر فهرستی طولانی از عبارات مکتوب ارائه می شود.

این عبارات حرفهای خاصی هستند که می توانید به همسرتان بگویید تا سطح تنش را پایین بیاورید. با استفاده از این عبارت ها وقتی بحثها شدیدأ منفی می شود، قادر خواهید بود اجازه ندهید بحثهایتان از کنترل خارج شود. بعضی زوجها حتی این فهرست را رونویسی می کنند و آن را روی یخچال برای مراجعه سریع می چسبانند. بسیاری از این عبارتها، و شاید همه آن ها در حال حاضر احتمالأ قدری چاپلوسانه و غیرطبیعی به نظر برسند. این بدین خاطر است که روش کاملا متفاوتی از طرز صحبت کردن شما با همسرتان در موقع ناراحتی می باشد. غیر واقعی بودن آنها نباید باعث شود شما آن را رد کنید. اگر روش بهتر و موثری برای در دست گرفتن راکت تنیس یاد بگیرید ممکن است در ابتدا اشتباه و غیرطبیعی به نظر آید، این صرفأ بدین خاطر است که شما هنوز به آن عادت نکرده اید. همین حالت در مورد این تلاش های جیرانی نیز صادق است. با گذشت زمان استفاده از آنها برای شما راحت تر خواهد شد، و شما آنها را تعدیل خواهد کرد طوری که بیشتر مناسب سبک صحبت کردن و شخصیت شما شوند.


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp229


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.