پروپوزال روش تحقیق برنامه ریزی درسی همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار برنامه ریزی درسی:
عنوان : بررسی رابطه تعاملی جامعه و مدرسه در برنامه درسی دوره متوسطه از دیدگاه صاحب نظران و تجارب بین الملل


قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 24 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار برنامه ریزی درسی با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 152 صفحه
اینجا پژوهشی در مورد انگیزه بجا و مناسب است حجم عظیم پژوهشی که در مورد انگیزه علمی کودکان، دانش آموزان و دانشجویان انجام گرفته نشأت گرفته از الگوهای عمومی انگیزه است. پیوسته این سوال مطرح می شود که چه چیزی به مردم انرژی می دهد تا بعضی از کارها را انجام دهند، واقراد از انجام این امور چه مقصدی را دنبال می کنند. اگر چه برخی نظریدها انگیزه را در جهت ارضاء علایق و غرایض میدانند، اما مادامی که انگیزه علمی مدنظر است بنظر میرسد شایستگی، خودمختاری و احساس تعلق خاطر به دیگران دلایل این انگیزه باشند. (پینتریش، ۲۰۰۰، ۲۰۰۳). همه ما احساس خیرگی و چیره دستی، احساس اراده و خودمختاری و احساس تعلق به گروهی اجتماعی را دوست داریم. بدون اینها انگیزه و سلامتی عمومی ما در خطر خواهد بود. تأثیرات این نیازها بر روی رفتار و موفقیت ما با ساختارهای شناختی و اجتماعی همچون شایستگی درک شده، باورهای کنترلی، ترس از شکسته و شیوه های نظم دهنده تغییر می کننده شاخه ای از تحقیقات بطور خاص به باور افراد به سودمندی و استعداد خود برای رسیدن به پیروزی پرداخته است باندوراء ۱۹۹۵ ، ۱۹۹۷ : دوك والیوت، ۱۹۸۳؛ دوک، ۱۹۹۹؛ اكلس و ویگفیلد، ۲۰۰۲؛ اكلس، ۲۰۰۷).

دانش آموزانی که باور دارند می توانند خودشان را بطور مؤتر مدیریت کنند و رفتار مناسب را یاد بگیرند نسبت به کسانی که احساس موفقیت و پیشرفت در وجود آنها ضعیف است عملکرد بهتری دارند و شادتر زندگی می کننده دانش آموزانی که احساس می کنند عملکرد ضعیفی خواهند داشت و با اینکه کار سپرده شده به آنها را مورد دلخواه نمی بینند تقریبأ خیر ممکن است از این کار سرفراز بیرون بیایند. در برخی موارد دلیل این شکست این است که این افراد از رویارویی با چالش پرهیز می کنند و تلاش اندکی برای پیروزی دارند. اعتقاد به توانایی در انطباق با شرایط مختلف و درک شایستگی، دانش آموز را به تحرک و پویایی وا می دارد. بعضی از نوآموزان به شدت نگران نقش خود به عنوان یک نوآموز و علی الخصوص پیامدهای عدم موفقیت هستند. البته با توجه به نقش کلیدی آموزش در تعیین مسیر شغلی و به تبع آن شانس های زندگی این افراد واقعأ حق دارند که نگران باشند. تامپسون (۲۰۰۴) اظهار می دارد که یکی از مشکلات اصلی که منجر به موفقیت ضعیف و به تبع آن عدم رشد شناختی می شود رفتار شکست گریزانه است. تصویری که وی از چگونگی این اتفاق می سازد. در کل حول محیط خانه می چرخد و چندین موضوع و شاخه تحقیقی که من در قسمتهای پیشین این کتاب ذکر کردم را سرجمع کرده است. جدول ۵ . ۱ خلاصه ای است از آنچه به نظر وی در این امر دخیل هستند.

برادلی و کروین (۲۰۰۵) می گویند فرصتهایی که برای فعالیت در جهت رسیدن به تبحر و مهارت فراهم می گردند فوق العاده مهمند. در محیطهایی که توسط مراقبان ایجاد می شوند تا این فرصت را برای کودک فراهم آوردند تا او بتواند با اطمینان خاطر به جستجو و کشف حقایق بپردازد، کودکان تجربه بیشتری از تلاش برای انجام بعضی مسائل و نتیجه رضایت بخش حاصل از این تلاش خواهند داشته و نیز شانس بیشتری برای استفاده از بازتاب تلاشهای قبلی و انطباق با آنچه اکنون در حال انجام آن هستند وجود خواهد داشت. هنگامی که کودکان افراد شایسته تر از خود را مشاهده می کنند، سعی می کنند از آنها تقلید کنند و عمدا به تمرین فعالیتهایی میپردازند که دوست دارند در آنها مهارت کسب کنند. در این صورت خودگراتی، مقاومت مؤتر و شایستگی پدیدار می شوند. اما اگر محیط ایمن نباشد، یا اگر برای مشاهده و تحلیل و تقلید اعمال دیگران فرصت کافی نباشد، ویا در صورتی که عکس العمل مثیت، حمایتی و صبورانه ای در مورد موفقیت کودک نباشد، نمی توان او را قانع کرد که دوباره تلاش کند و یا اینکه فعالیتهای خود را برنامه ریزی و مدیریت کند.

برادلی و کوروین (۲۰۰۵) اظهار می دارند که اینگونه کودکان نسبتا منفعل خواهند شد و تمایلی به ریسک نخواهند داشت: آنها به فرصتها و چالش های یادگیری واکنش نشان می دهند و می خواهند فردی شایسته باشند اما این کار مؤثر نخواهند بود و در معرض خطر مشکلاتی مانند ہی احساسی، بی علاقگی، افسردگی و احساس عدم تأثیرگذاری خواهند بود دریان، کوهل و دسی، ۱۹۹۷). در بعضی مواقع ممکن است این امر باعث شود که در عوض بهره بردن از این چالش ها به عنوان فرصتی استثنایی در جهت موفقیت و پیشرفت در مهارتهای کودک حتی در پرداختن به چالش های یادگیری مدرسه مشکل داشته باشد. نوآموزان در مورد پوچی و یا مثمر ثمر بودن فعالیتهای یادگیری نظرات خاص خود را دارند و اگر ریزسیستم های خانه، مدرسه و جامعه هماهنگ نباشند این دیدگاهها می توانند واقعا مشکل آفرین باشد .


بعد از پرداخت ، پروپوزال برنامه ریزی درسی به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp227


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.