پروپوزال روش تحقیق دکتری روانشناسی عمومی همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق دکتری روانشناسی عمومی و پروژه سمینار:
عنوان : رفتارهای خودآسیب رسانی در نوجوانان ماهیت، احتمال خودکشی و نقش عوامل روان شناختی و همسالان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد


منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 43 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 241 صفحه
هر چه بیشتر وارد دوران کودکی میاتی می شویم نقش همسالان در زندگی کودک برجسته تر می شود. تعداد افرادی که همسال دانسته میشوند افزایش می یابند و همسالان درگیر دامنه بزرگتری از موقعیت ها مانند خانه، مدرسه، رفت وآمد بین خانه و مدرسه، تیم های ورزشی، گروههای داوطلبانه، تلفن و اینترنت، و نیز وارد دامنه بزرگتری از فعاليتها مانند بازی کردن، صحبت کردن، پاتوق کردن، ورزش کردن، تلویزیون تماشا کردن بازی کردن بازی های کامپیوتری و غیره می گردند. دوستی ها تجربه بده بستان را به کودک می دهد که فعالیتهای مشترک، ارزش های مشترک، علایق مشترک، وفاداری، افشاء، و درک را شامل می شود.

اینها زمینه هایی هستند که مقاهيم " عدالت " در آن رشد می کنند و رشته های پیوند گذشته، حال و آینده میشوند (هیند، ۱۹۷۹). در این دوران دوستان از تیم فوتبال، خواننده پاپ، وبوتیک محبوب یکدیگر باخبر می شوندو والدين را مجبور می کنند آنچه خوشایند همسالان است برایشان فراهم کنند. قطعا بسیاری از مادرها مجبور شده اند ساعتها در یوتیکهایی بچرخند که اگر اجبار نبود هرگز پایشان را آنجا نمی گذاشتند در حالی که دخترشان لباسها را یکی پس از دیگری امتحان می کند تا لباسی بخرند که دوستانشان را شگفت زده کند. در طول دوران کودکی میاتی الگوی رفتار پرخاشگرانه نسبت به همسالان تغییر می کند. اگر چه در این دوران دشمنی ها طولانی ترند اما نسبت به دوران تویایی و ماقبل دبستان پرخاشگری وسیله ای کمتر برای حل اختلافات لحظه ای با کسی که اسباب بازی محبوب کودک را دارد دیده می شود. از آنجایی که استراتژی های موجود برای اثبات خود و نشان دادن حریفه بر جایش اجتماعی تر و کلامی تر می شوند و حس دوستی دوام بیشتری دارد، روابط همسالان پرخاشگری ارتباطی و کلامی بیشتر و پرخاشگری فیزیکی کمتری را داراست.

کودکان دغدغه بسیار زیادی برای تعلق به گروه همسالان دارند و از کنار گذاشته شدن از گروه می هراسند. در بین دختران شایعه سازی و پرخاشگری ارتباطی بیشتری در قالب جملاتی از قبیل " دیگه تو دوست من نیستی " یا " دیگه بهت اجازه نمیدم که به جشن من بیای" وجود دارد وتيز هنگامی که ظاهرفرد چندان زیبا نیست و یا وسایلش از نوع مرغوب خود نیستند اظهار نظرهای تحقیر آمیز زیادی می توان یافت. هم چنین دختران خصوصأ نوجوانها به هم اندیشی بیشتری با دوستان خود می پردازند (كيسلمن و سلف، ۲۰۰۷: پارکر و دیگران، ۲۰۰ء روس و رودلق، ۲۰۰۶: روس و دیگران، ۲۰۰۷: صفحات: ۷۲، ۱۷۹، ۲۷۰). این هم اندیشی ها با بحثهای طولانی و بالفطره زیان بخشی در مورد موضوعاتی منفی همچون وزن و روابط همراه است تأثيرات همسالان بر روی اختلالات در خورد و خوراک و خود آزاری از نگرانی های متخصصان است. در حال حاضر گسستن پیوند دوستی یکی از دلایل نگرانی بیش از حد است لورسن و دیگران، ۱۹۹۶؛ پارکر وسیل ۱۹۹۸، وجسلاووسکی و دیگران، ۲۰۰۶).

نداشتن دوست برای مدت طولانی با نگرانی و افسردگی هم در دوران کودکی و هم در آینده کودک در ارتباط است ولد و تروب گردون، ۲00۳). دوستان نقش همراهان سرگرم کننده، رازدار و آرامش بخش و نیز حامی در مقابل زورگویی همسالان و تحقیرهای بزرگترها را ایفا می کنند (هاجر، ۱۹۹۷، دنتون و زارباتاتی، ۱۹۹۶). اگر دوستی ها به شکست بینجامند کودک هم این منفعتها را از دست می دهد و هم اگر دوستان قبلی روابطی جدید داشته باشند و رازهای کودک را افشا کنند در معرض خطر روابط متخاصمانه خواهد بود. بنظر می رسد دختران بیشتر در معرض این گونه مشکلات باشند چرا که روابط دوستی آنها هم صمیمی تر و هم شکننده تر است. دوست نزدیکی که به یک باره به شایعه پراکنی مغرضانه ای در مورد خصوصی ترین مسائل شخصی می پردازد بلای زندگی بسیاری از دختران در دوران مدرسه است (و دردسر دائمی معلمان و والدین که مجبورند با این گونه خصومتهای خانه برانداز دست و پنجه نرم کننده دزارباتاتی، مک دوگال و هيمل، ۲۰۰۰؛ بننسون و کریستاکس، ۲۰۰۳ء کریک و گروت پیتر، ۱۹۹۵).

پسرها نيز انزجارهای دو طرفه دارند و بعضی از اینها با جنگ و دعوای آشکار همراه است (بكاسیس و دیگران ۲۰۰۲ء هارتوپ و لیکاسیس، ۲۰۰۲ هورن، ۲۰۰۳) اما ممکن است بتواند حالت هم زیستی ناسازگارانه ای را بیابند. گروههای دوستی پسران بزرگتر و از صمیمیت کمتری برخوردار است. روابط در این گروهها غالبا رقابتی است و مقوله های قدرت و موقعیت برجسته اند. در این سن هنوز پسران از جنگ و دعوا برای تعیین سلسله مراتب سلطه استفاده می کنند، و قدرت بلتی تعیین کننده موقعیت در گروه است. اعضای گروه در سطوح انگیزه، عملکرد در مدرسه، و پرخاشگری شبیه به هم هستند. آنگونه که در مطالعات کفافو و دیگران (۲۰۰۸) در مورد خصومت در میان دانش آموزان دبیرستان عرب زبان و یهودی تبار مشاهده شد، تأثیراتی بسیار قوی تیز از فرهنگ پیرامونی مشاهده می شود.


بعد از پرداخت ، پروپوزال روش تحقیق دکتری روانشناسی عمومی به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp221


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.