در ادامه این صفحه می توانید به لینک های دانلود رایگان پروپوزال و پایان نامه رشته های مشاوره خانواده و مشاوره و راهنمایی و ... دسترسی داشته باشید.

مشاوری که خلوص دارد این پیام را القا می کند که خود بودن نه تنها شایسته بلکه مطلوب هم هست. در حال حاضر من معتقدم خلوص از طريق سبک زندگی مشاور به دست می آید. من متوجه شده ام که مشاور باید با احساسات خود صادق باشد تا همین اتفاق برای مراجعانش هم بیفتد. راجرز ضمن بیان مطلب زیر این نکته را تقویت کرد که: متوجه شده ایم که تغییرات شخصی زمانی تسهیل می شود که درمانگر خودش است، در رابطه اش با بیمار خالص و بدون «مواجه» یا ظاهرسازی است، و به طور گشوده احساسات و نگرش هایی را که در لحظه دارد ابراز می کند (راجرز، ۱۹۶۷: ۶۱).

مثل بسیاری از حوزه های رشد شخصی، حرکت هم به عنوان نتیجه بینش های حاصل از تجربیات ما رخ می دهد. به نظرم الان در رابطه مشاوره ای ام خلوص بیشتری دارم، نه به این دلیل که این مفهوم را بهتر درک می کنم، بلکه به دلیل این که خود خلوص را تجربه کرده ام و می توانم ارزش این تجربه را تشخیص دهم. روش مشاورم برای ایجاد خلوص در رابطه مرا ترغیب کرد خودم را بیشتر بپذیرم. و تشویق شدم با احساسات و تجربیاتم در تمام روابطم، خصوصا با مراجعان صادق باشم. از طریق مشاوره شخصی، متوجه شدم همیشه هم نمی گذارم احساساتم را در زندگی روزمره تجربه کنم؛ و ممکن بود نتوانم آنها را تشخیص دهم. این بینش باعث شد بسیار احساس آسیب پذیری بکنم و اعتبار کارم با مراجعان را زیر سوال ببرم. روی هم رفته، مشاور چگونه می تواند درک همدلانه را نشان دهد وقتی با تجربه خود در ارتباط نیست؟ پس از رسیدن به این موقعیت، درک من از رابطه با دیگران، با یادگیری مدل ساختاری به شدت افزایش یافت که در تحلیل تبادلی که استفاده می شود. تحلیل تبادلی، که توسط روان پزشک کانادایی به نام اریک برنتدوین شد، زبان و مجموعه ای از مفاهیم را برای درک رفتار و تعامل های انسان ارائه کرده است (نلسون جونز، ۱۹۸۴: ۱۹). برن این فرضیه را ارائه داد که سه موقعیت من وجود دارد که ما انسانها در زندگی خود بین آن سه پس و پیش می شویم. او آن سه موقعیت من را من والد کی من بالغ شد ، و من کودک که نامید. (برن، ۱۹۶۴).

کلین این سه وضعیت من را به صورت زیر توصیف کرده است: من کودک شامل احساسات ما است. وقتی در من کودک هستیم اگر ناراحت باشیم گریه می کنیم، و اگر خوشحال باشیم می خندیم. درست مثل کودکان می شویم، دستوری، خودمحور، عاشق، في البداهه، صادق، بی پروا، و دوست داشتنی. من بالغ شامل حقایق و مهارت های به دست آمده از محیط عینی است. بدون احساس است. من والد شامل مفاهیم یاد گرفته شده زندگی است، شامل ارزش ها و تعمیم چیزهایی که از والدین مان آموخته ایم. وقتی در من والدین هستیم معمولا مانند یکی از والدینمان یا بر طبق اصول اخلاقی که در دوران کودکی به ما آموختند، رفتار خواهیم کرد (کلین ۱۹۸۰: ۱۱).

به مرور زمان از طریق مشاوره فهمیدم انگیزه هایم چگونه ایجاد می شود، و فهمیدم نحوه ارتباطم با دیگران با تسلط من والدم بوده است. در نتیجه، فهمیدم سال های قابل توجهی از زندگی ام، جلوی دسترسی به بخش هایی از خودم را (که همان من مودک باشد) می گرفتم. متوجه شدم که به من کودکی ام اجازه می دادم فقط به طریق ساز گارانه ای بر تجاربم تأثیر بگذارد. برن (۱۹۶۴: ۲۶) اظهار کرده است: «کودک سازگار، کودکی است که رفتارش تحت تاثیر والدین، اصلاح می شود، که مطابق با خواسته پدر یا مادر رفتار می کند».

دانلود رایگان پایان نامه ارشد مشاوره خانواده

دانلود رایگان پایان نامه مشاوره خانواده درباره امنیت هیجانی

پروژه درس روش تحقیق رشته روانشناسی مشاوره علوم تربیتی

دانلود نمونه پروپوزال روش تحقیق دکتری مشاوره

دانلود پروژه روش تحقیق کارشناسی ارشد مشاوره مدرسه

دانلود پروژه روش تحقیق مشاوره خانواده

دانلود پروپوزال روش تحقیق رشته مشاوره

پروژه روش تحقیق مشاوره خانواده درباره تعارض والد فرزند

دانلود پروپوزال روش تحقیق مشاوره خانواده درباره عزت نفس

دانلود نمونه پروپوزال آماده روش تحقیق مشاوره مدرسه

دانلود نمونه پروپوزال مشاوره شغلی

دانلود نمونه پروپوزال آماده مشاوره خانواده

دانلود جدیدترین پروپوزال های کارشناسی ارشد روانشناسی مشاوره و علوم تربیتی

دانلود نمونه پروپوزال مشاوره خانواده درباره رضایت زناشویی

دانلود نمونه پروپوزال مشاوره خانواده در زمینه اعتیاد

دانلود نمونه پروپوزال ارشد مشاوره خانواده درباره تعارض والد فرزند

نمونه پروپوزال مشاوره و راهنمایی درباره سبک های فرزند پروری

دانلود نمونه پروپوزال مشاوره خانواده درباره طلاق عاطفی

دانلود نمونه پروپوزال آماده مشاوره مدرسه

دانلود پایان نامه ارشد مشاوره و راهنمایی درباره نقاشی درمانی

نمونه پایان نامه مشاوره و روانشناسی درباره شناخت رفتاری درمانی زوج ها CBT

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.