دانلود رایگان پروپوزال ارشد پرستاری کودکان با عنوان بررسی سبک های فرزندپروری و ارتباط آن با مشکلات رفتاری کودکان در مدارس ابتدایی شهر ...

این گروه از والدین به ارتباط والد - فرزند توجه ویژه ای داشته و اغلب به فرهنگهای غیرغربی و الگوهای خواب گذشتگان همچون رویکرد سخت خانوادگی» اشاره می کنند. طرفداران این دیدگاه، با استناد به يافته های پژوهشی که در مورد آسیب های مغزی انجام گرفته است، گریه نوزاد را یک ضربه جدی فرض کرده و پیش بینی می کنند، والدینی که نوزادانشان را در بستر (یا حداقل نزدیک خود) تمیخوایانند به طور مستمر سلامت جسمی و عاطفی فرزندانشان را به مخاطره می اندازند. آنان همچنین به پژوهش دیگری که در مورد سندرم مرگهای ناگهانی نوزادان» انجام شده متوسل شده و معتقدند خوابیدن در کنار نوزاد احتمال این گونه مرگها را کاهش میدهد.

آنان همچنین اظهار می کنند خوابیدن در کنار کودک باعث آرامش وی شده و روابط والدین و کودک را بهبود می بخشد. حال به نظر یکی از این افراد توجه کنید: تنها در فرهنگ غربی است که از کودکان انتظار می رود حتی پیش از درک معنای استقلال، مستقل شوند. بنابراین کودک از آغوش گرم مادر جدا شده و به یک محیط ناآشنا سپرده می شود. نه صدای تپش قلبی به گوش می رسد و نه صدای جریان خون در رگها۔ تنها صوت است و نور به نظر من خوابیدن در کنار نوزاد بسیار زیباست. فرزند من صدای نفس ها و طنین قلب مرا می شنود، کسی چه می داند، شاید صدای جریان خون را هم در رگهایم می شود؛ من هم صدای قلب او را می شنوم، يوی او را حس می کنم و صدای شگفت انگیز نفس هایش را میشنوم؛ هيچ چيز جای اینها را نمی گیرد و اینها همه هنگام خواب اتفاق می افتد. اگر جدا از هم بخوابیم بیشتر عمر فرزندانمان دور از ما می گذرد. فکر کنید، شاید مردم سایر جوامع و فرهنگهای دیگر - که همه در یک جا و نزدیک هم می خوابیدند - حق داشتند.

غربی ها تحت تأثیر مصرف گرایی و سرمایه داری به جایی رسیده اند که فرزندانشان را از کودکی به مستقل شدن تشویق می کنند تا در آینده بتوانند روی پای خود بایستند. و این مسخره است؛ چراکه وقتی فرزندانتان به سن نوجوانی رسیدند و نتوانستید دو کلمه حرف حساب با هم بزنید، از اینکه نگذاشتید آنها در دوران کودکی، حتی به صورت موقت، کنار شما بخوابند پشیمان خواهید شد. گروه دیگری از منظر علمی وارد صحنه می شوند. آنان فواید بلندمدت تنها خوابیدن کودکان و نیز ایمنی این روش را در قیاس با خوابیدن در کنار والدین مطرح می کنند. در ادامه با دیدگاه یکی از این افراد در مورد آموزش خواب یا رویکرد دکتر فربر آشنا خواهیم شد. بر اساس این رویکرد کودک باید در گهواره خود خوابیده و نحوه آرام کردن خود را یاد بگیرد. در این روش کودک کمی گریه می کند؛ از این رو برخی از والدین از آن با عنوان «گريه کنترل شده به یاد می کنند. یادداشت زیر متعلق به مادری است که در ابتدا به این روش اعتقادی نداشته و پس از به کار گرفتن آن، اکنون رضایت بسیار دارد.

پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل پایان نامه ارشد پرستاری کودکان

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی سبک های فرزندپروری و ارتباط آن با مشکلات رفتاری کودکان در مدارس ابتدایی شهر ...
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 24 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 125 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp193


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.