دانلود رایگان پایان نامه ارشد آموزش ابتدایی درباره مقايسه ويژگی های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان معتاد به اينترنت و کودکان عادی در مدارس ابتدايی شهر ... .

تجربه های اجتماعی لذت بخش، خصوصأ در طول اولین سالهای شکل گیری زندگی به تضمین پیشرفت نگرشهای اجتماعی مثبت کمک می کند. اگر فردی از برخوردهای اجتماعیش لذت ببرد می خواهد آنها را دوباره تکرار کند. در غیر این صورت وی تمایل خواهد داشت از مردم کناره گیری کند و خود را از تجربه های یادگیری با ارزش محروم کند. حتی بدتر از آن او تمایل خواهد داشت درباره تجربه های خوشایند مبالغه کرده و خود را چنین متقاعد کند که ترجیح می دهد تنها باشد (برگر ، ۱۹۹۶). افراد در هر سنی ممکن است تجربه های اجتماعیشان را نامطلوب بیابند کودکان، احتمال بیشتری دارد تا به عنوان یک گروه تجربه هایشان را از نظر احساسی نگران کننده دریابند. چرا که تجربه های محدود آنها در خانه، هرقدر هم که مطلوب باشد، آنها را برای دیدن افراد در محیطهای ناآشنا آماده نکرده است. حتی کودکان مدرسه رو و نوجوانان اغلب بسیاری از تجربه های اجتماعیشان را در خانه و بیرون از خانه ناخوشایند می یابند. برای مثال بزرگسالان خاطرات اولین تجربه هایشان در مدرسه و بازی، (خاطراتی از قبیل زورگویی، احساس بی کفایتی، مورد تمسخر و یا انتقاد قرار گرفتن توسط همسالان، معلمان و دیگر بزرگسالان و احساس شرمندگی داشتن را بیاد می آورند.) تجربه های خانه و خانواده، اولین محیط اجتماعی کودک را فراهم می کنند و تعیین می کند که اولین نگرشهای کودک نسبت به مردم و فعالیتهای اجتماعی آنها چه خواهد بود.

همانطور که وارنست نتیجه می گیرد: ((خانه در واقع کانون علمی و فرهنگی برای رشد مهارتهای اجتماعی و تمایلی برای شرکت در فعالیتها با دیگر افراد است.)) هیچ جنبه خاصی در زندگی خانوادگی به تنهایی مسبب شکل گیری نگرشهای اجتماعی و الگوهای رفتاری نیست. عواملی چون شیوه های فرزند پروری، رابطه والدین با کودک در ساختار خانواده، به علاوه عوامل دیگر، همگی نگرشهای کودک را شکل می دهند و بر رفتارش تأثیر می گذارند. نوع تربیت فرزند که در خانه اعمال می شود تأثیر آشکاری بر سازگاری اجتماعی وی در آینده دارد. برای مثال، کودکانی که با شیوه های دموکراتیک پرورش یافته اند در مقایسه با کودکانی که با شیوه های مستبدانه رشد یافته اند در خارج از منزل سازگاری اجتماعی بهتری پیدا می کنند و نگرش مطلوب تری به مردم و فعالیتهای اجتماعی دارند. آن دسته از کودکان که توسط والدین آسان گیرتربیت می شوند، تسلیم خواسته های فرزندان می شوند و به آنها اجازه می دهند، کارهایی را انجام دهند که دوست دارند، احساس بی کفایتی در تواناییهایشان رشد پیدا خواهد کرد و به غیر فعال شدن تمایل پیدا کرده و از موقعیتهای اجتماعی کناره گیری می کنند.

پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل پایان نامه ارشد آموزش ابتدایی

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پایان نامه ارشد آموزش ابتدایی:
عنوان : مقايسه ويژگی های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان معتاد به اينترنت و کودکان عادی در مدارس ابتدايی شهر ...
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 28 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 145 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پایان نامه ارشد آموزش ابتدایی همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp176


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.