دانلود پایان نامه دکتری روانشناسی تربیتی با فرمت word درباره نقش ابعاد دلبستگی در راهکارهای انطباقی و غیرانطباقی تنظیم هیجان با واسطه‌گری ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته، خودکارآمدی اجتماعی و خودافشاسازی.

شیوه های بروز عواطف بنا بر سن و تجربیات گذشته فرد مختلف اند. هر چه سن کودک بیشتر باشد، تمایل وی به ابراز کلامی هیجان هایش بیشتر از ابراز فیزیکی است. در تمامی سنین، دخترها بیشتر از پسرها تمایل دارند عواطف خود را آشکار بروز دهند. (بوسارد، ۱۹۹۶). در توضیح بروز هیجان ها در سنین پیری بان هم(۱۹۸۱) می گوید: علت خدشه دار شدن عواطف سالمندان کمی انرژی عاطفی است نه زیادی آن. رفتار افراد سالمند، خشک و تنگ نظرانه است. سالمند مانند رود باریک و کم آبی در زمان بی بارانی در جوی جاری است و به جای اینکه لبریز از جوش و خروش باشد، کم آب یا بی آب است. بعضی از سالمندان با گوشه گیری و دور شدن از اطرافیان در دنیای خیالی خود زندگی می کنند. به همین دلیل دچار ناکامی می شوند. آنها دلمرده و سردند و واکنشهای عاطفی کمتری از خود بروز می دهند. عده ای تحریک پذیر و حساسند و با اوقات تلخی رفتار کودکانه ای از خود نشان می دهند. اگر چه عده ای به شکلی عادی و معمول هیجانهای خود را بروز می دهند، با این حال رفتارشان خاص و در مقایسه با جوانها ناشایست است. بروز هیجانهای درونی افراد به اشکال مختلف صورت می گیرد. افراد در موقعیتهای مختلف هیجانهای خود را به شیوه یکسان بروز نمی دهند. نحوه پاسخ افراد به محرکهای هیجان انگیز به عوامل و شرایط جسمی آنها در آن لحظه، علایق و فعالیتهایی که هنگام بروز محرک از خود بروز می دهند، جمعی که با آنها هستند خلق و خوی افراد در لحظه بروز محرک بستگی دارد. فردی که در موقعیتی ترسناک قرار دارد، اگر گرسنه، تنها و از نظر عاطفی در شرایط بدی باشد در مقایسه با زمانی که از لحاظ جسمی و روانی وضعیت خوبی دارد حتی اگر، تنها باشد و با فرد مورد اعتمادش زندگی کند احتمال اینکه برترسش غلبه کند کمتر بوده و پاسخ وی به محرک ترسناک موثر نخواهد بود. به طور کلی کودکان در پاسخ به محرک ترسناک از سه شيوه" ازترس لرزیدن"، "گریختن یا به انزوا پناه بردن" و " تمارض کردن استفاده می کنند. مطالعات نشان می دهند که شدت و نحوه بروز خشم در کودکان با توجه به زمان، مکان و شناخت کودکان از یکدیگر متفاوت است. هرچه کودکان یکدیگر را بیشتر بشناسند، بیشتر به یکدیگر پرخاشگری می کنند و خشم خود را بیشتر به صورت بدنی با کلامی بروز می دهند و وقتی بزرگترهایشان از رفتار پرخاشگرایانه آنها جانبداری کنند، رفتار پرخاشگرایانه خود را بیشتر بروز می دهند.

پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل پایان نامه دکتری روانشناسی تربیتی

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پایان نامه دکتری روانشناسی تربیتی:
عنوان : نقش ابعاد دلبستگی در راهکارهای انطباقی و غیرانطباقی تنظیم هیجان با واسطه‌گری ظرفیت شناختی سرکوب افکار ناخواسته، خودکارآمدی اجتماعی و خودافشاسازی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 34 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 223 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پایان نامه دکتری روانشناسی تربیتی همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp173


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.