دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی درباره مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سبک های دلبستگی، ابراز وجود و منبع کنترل در دختران فراری و عادی.

چگونگی ابراز احساسات مستقیم و یا غیر مستقیم بر شخصیت فرد اثر می گذارد. تأثیرات مستقیم از توانایی فرد در ابراز احساساتش سرچشمه می گیرد که برای تخلیه انرژی های اضافی در برخورد با موقعیتها در او ذخیره شده و احساسات و هیجانات او را تحریک می کند. هرگاه شخصی از چیزی بترسد، می دود و یا جایی پنهان می شود. در هنگام خشم و عصبانیت دعوا می کند و یا زمانی که خوشحال و هیجان زده است با صدای بلند میخندد. اگر فرد بتواند انرژیهای اضافی را از درون خود تخلیه کند به لحاظ جسمی و روانی احساس بهتری خواهد داشت. چرا که تعادل حیاتی به حالت قبل خود باز می گردد. اگر این انرژیهای اضافی از درونش تخلیه نشود حالت اضطراب و نگرانی در وجودش می ماند و تأثیرات منفی را بر سلامت جسمی و روانی او بر جا می گذارد. تأثیر غیرمستقیم ابراز احساسات با توجه به نظر و قضاوتی که دیگران نسبت به یک نفر دارند بر شخصیت وی تأثیرگذار است. اگر فرد احساسات خود را به نحوی جامعه پسند ابراز کند دیگران نسبت به او نظر مطلوب و مثبتی خواهند داشت و این قضاوتهای دیگران تصویر شخصی خوبی به او می دهد. اما اگر آدم بداخلاقی باشد از لحاظ اجتماعی، فرد غیر قابل قبول و نامتعادلی است. همین امر باعث می شود که شخصیت آشفته و خجالتی داشته باشد. حتی یک کودک هم می داند که ابراز هیجان ها به نحوی لجام گسیخته و کنترل نشده، مثل شادی و خوشحالی مفرط با صدای بسیار بلند و خندیدن و قهقهه زدن از نظر پدر و مادر چندان جالب نیست و آنها این عمل را نمی پسندند، همچنین می داند اگر در مواقع عصبانیت به طرف کسی حمله کند و چیزی را گاز بزند و فریاد بکشد بعد تنبیه خواهد شد. در واقع او فهمیده است که اگر هیجان های خود را به طور کنترل نشده ای بروز دهد رفتار کودکانه ای است. طبق نوشته های هیلگارد: «مهار هیجان های شدید لازم و ضروری است. با کمک فرهنگ و تمدن می توان این مهار هیجانی را انجام داد. یک انسان متمدن و با فرهنگ رفتار متعادل و مناسبی را از خود نشان می دهد نه عصبی می شود و نه از کوره در می رود. مهار هیجان ها با خونسردی، یک حسن محسوب می شود». هیجان ها باید با کنترل ابراز گردد و باید در معاشرتها و روابط اجتماعی خود حساسیت به خرج دهیم. در بسیاری از نوجوانان، یادگیری نحوه مهار هیجان ها به عنوان یکی از دشوارترین مسائل قلمداد می شود.

پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی:
عنوان : مقایسه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان، سبک های دلبستگی، ابراز وجود و منبع کنترل در دختران فراری و عادی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 24 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 105 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp172


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.