پروپوزال روش تحقیق ارشد روانشناسی بالینی درباره افسردگی با موضوع اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی در ادامه قابل دانلود است.

نظریه های روان پویای اولیه افسردگی را نتیحة تبدیل غریزه پرخاشگری به احساس با هیجان افسرده تلقی می کردند. طبق این نظریه ها تصور می رفت افسردگی به علت کم کردن یا از دست دادن یک شیء یا فرد مورد علاقه که به صورتی دو سویه مورد عشق و نفرت قرار دارد، ایجاد می شود. این از دست دادن، ممکن است واقعی باشد. مثلا در مورد از دست دادن یک والد بر اثر مرگ. یا جتیه نمادین داشته باشد. مثلا در نتیجه محرومیت عاطفی، طرد شدن، با عدم توجه کافی توسط والدین، خشم ناشی از این احساس فقدان، نسبت به فرد مورد عشق و علاقه به سوی خود فرد برگردانده می شود. از آنجا که تصور می شد در کودکان ونوجوانان قراصن یا وجدان هنوز به اندازه کافی رشد نیافته است، خشم و خصومت برگشت داده شده به شیء مورد علاقه درونی شده توسط کودک که او را ترک نموده یا دچار یأسی کرده است، به ایجاد احساس گناه منجر نمی گردد و به این دلیل کودکان، دچار افسردگی نمی شوند بمپوراه، 1994؛ پوزٹانسکی، ۱۹۷۹). معهذا، مطالعات اخیر نشان داده اند که درجات بالایی از احساس گناه و شرم مغایر با سازگاری با شروع افسردگی در کودکان ۳ تا ۵ ساله هم همراه هستند (لابی و همکاران، ۲۰۰۹). علاوه بر این، این حقیفت که افسردگی در بسیاری از کودکان بدون سابغه احساس فقدان با طرد شدگی هم بروز می کند و در خیلی از کودکان دارای تجربه فقدان با طردشدگی بروز نمی نماید.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 29 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 137 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp152


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.