دانلود نمونه پروپوزال روش تحقیق دکتری مشاوره

 نمونه پروپوزال ویژه درس روش تحقیق دکتری رشته مشاوره با موضوع مقایسه تاثیر مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان در ادامه دانلود کنید.

توسعه نگرش حرفه ای به کار، نشان می دهد تاب آوری یک روش جدید عمل که جایگزین عمل قدیمی می شود نیست. سندروم «بچه خوب» به این معنی است که شما باید مانند شخص مجبور عمل کنید. در مقابل، افراد بسیار تاب آور با توجه به تاثیر اقدام های خود عمل می کنند. باید توجه کنید که تاب آوری ریشه در خود دارد و از چیز دیگری ساخته نشده است. آن از ظهور تدریجی توانایی های ذاتی و منحصر به فرد شما در یک فرایند فردی سازی به دست می آید. بهتر است به فردی منحصر به فرد تبدیل شوید که هیچ پایانی ندارد اگر قسمت اعظم هویت شما بر اساس عوامل خارجی به وجود آید، در مورد تغییراتی که هویت شما را تهدید می کند احساس اضطراب می کنید. شما سعی می کنید جهان اطراف خود را بدون تغییر حفظ کنید. اگر هویت شما بر اساس کیفیت های شخصی، توانایی ها و ارزش های تان باشد می توانید اجازه دهید بخش هایی از جهان شما، بدون احساس تهدید در مورد موجودیت تان تغییر کند. با یک حس درونی قوی، می توانید به راحتی با مسیرهای جدید منطبق شده و پیشرفت نمایید. هنگامی که سه خود درونی تان محکم و قوی باشد، آنها می توانند به خوبی از شما محافظت کنند، حتی زمانی که دیگران سعی می کنند شما را تضعیف کنند. شما می دانید در این سیاره خاکی، هیچ راهی برای مصون ماندن از انتقادات وجود ندارد.

واقعیات زندگی می گوید افرادی همیشه به دنبال محکوم کردن شما هستند، برچسپ بدنامی می زنند، سعی می کنند آشفته تان کنند و می گویند نمی توانید کاری انجام دهید. نگهبانان قوی به آنها حمله می کنند و در زندگی اجازه حرکت رو به جلو به شما می دهند. خود های درونی قوی، برای ایجاد قدرت درونی و حفاظت از نیروی ثبات با هم ترکیب می شوند. افراد ماهر با نقاط قوت درونی جا افتاده، بدون اینکه دچار آسیب های روانی یا دچار عدم تعادل شوند می توانند در برابر تعداد زیادی از موانع مقاومت کنند. هنگامی که آنها آسیب می بییند، التیام می یابند و قوی تر از قبل به حالت نرمال برمی گردند. زمانی که واقعیت جدید غیر منتظره ای درک می کنید، تاب آوری شما افزایش می یابد. وقتی افراد نتوانند واقعیت جدید را درک نمایند، تاب آوری آنان کاهش می یابد. کنجکاوی می تواند نمونه ای از گشودگی ذهن تلقی گردد. این گشودگی ذهن موجب تحریف اطلاعات و فرضیه و باورهای پیشین نمی گردد و یا در تعارض با اطلاعات جدید نیست.

کنجکاوی فعال به شما اجازه می دهد خود را در میان موضوعات و تجارب جدید راهبری نمایید. معمولا افرادی که نسبت به وقایع جهان پیرامون خود ادراک بهتری دارند، شانس بیشتری برای اداره موثر شرایط جدید دارا هستند. در مقابل، افرادی که نسبت به وقایع جهان بیرونی خود، دارای ادراکات نادرست یا تحریف شده هستند، قادر به مقابله موثر نخواهند بود و ممکن است نابود شوند. افراد دارای ذهن بسته ، از شنیدن اطلاعات یا بازخوردهایی که برخلاف میل شان است امتناع می کنند. برای روزنامه ها و مجلات نقل داستان هایی در مورد ورشکستگی شرکت هایی که مدیران آنان از شنیدن نظرات کارکنان یا مشتریان خودداری کرده اند امری عادی است در سال ۱۹۴۷، سه دانشمند آمریکایی در آزمایشگاه بلز، ترانزیستورهای رادیویی کوچکی ابداع کردند که می توانست جایگزین لوله های شیشه ای بزرگ رادیو گردد، در حالی که عمر مفیدشان نیز بیشتر بود. در حال حاضر کشف ترانزیستورها به عنوان یکی از مهمترین ابداعات قرن بیستم به حساب می آید. این سه دانشمند در سال ۱۹۵۶ بخاطر این ابداع جایزه نوبل فیزیک دریافت نمودند. در آن زمان (یعنی سال ۱۹۴۷).

تمام مدیران شرکت های برجسته امریکایی در حوزه رادیویی اعلام کردند رادیوهای دارای ترانزیستورهای کوچک مورد اقبال عمومی قرار نخواهد گرفت، اما مدیران شرکت سونی در ژاپن پتانسیل بالای این پیشرفت علمی را مورد توجه قرار داده و یک رادیوی ترانزیستوری که اندازه اش در حد جیب پیراهن بود، ابداع نمودند. در یک زمان کوتاه، شرکت های رادیویی ایالات متحده بسیاری از بازارهای خود را از دست دادند، این امر به این علت بود که مدیران شرکت های آمریکایی دارای گشودگی ذهن نبودند و از پذیرش تکنولوژی جدید که توسط دانشمندان خود ایالات متحده ابداع شده بود خودداری کردند. وقتی شما به صحبت های افراد در مورد باورها و ادراک شان گوش می دهید، اغلب بر شما آشکار می شود که باورهای آنها با آنچه که واقعا در جهان رخ می دهد مطابقت ندارد. آنها ادراک ها ی ناصحیحی در مورد وقایع دارند و از شنیدن هر آنچه که با باورها و ادراک شان در تضاد است خودداری می کنند . شما چطورید؟ آیا تاکنون از پذیرش حقیقت امتناع کرده اید؟ آیا تاکنون بدلیل عدم توجه به وقایع در حال وقوع تجربه بدی لمس کرده اید؟

افرادی که به شیوه های کاملا تجویزی و برنامه ریزی شده تفکر و عمل می کنند ، توانایی کمتری برای یادگیری از تجارب دارند. آنها دارای شخصیت ساختاریافته مشخصی هستند و در مواجه با شرایط جدید تاب آوری بسیار کمی دارند، زیرا به شیوه ای واکنش نشان می دهند که مطابق با روش های یادگیری آنها است من هنگام تدریس در کارگاه های تاب آوری، دلیل دشواری زندگی برای بزرگسالانی که آموزش دیده بودند تا بچه های خوبی باشند فهمیدم. آنها رفتارهای از پیش تعیین شده ای، در موقعیت های مختلف انجام می دهند، حتی زمانی که اقدام های آنها نامناسب و مضر است. آنها نمی دانند خارج از محیط های ساختارمند تعلیمی، چه اقداماتی باید انجام دهند. در یک جهان دائما در حال تغییر، یک فرد چهل و پنج ساله، که مانند یک کودک پنج ساله عمل می کند، موجودی است که در زمان تغییرات محیط، قادر به انطباق خود نیست.

افراد تاب آور شخصیت کشف شده ای دارند. آنها هیچ گاه کنجکاوی خود را درباره جهان پیرامونی از دست نمی دهند و همیشه از تجارب خود یاد می گیرند. آنها در مواجه با شرایط و موقعیت های جدید بهتر و بهتر خواهند شد، زیرا همیشه از نتایج اقدامات خود یاد می گیرند. آنها حتی اگر در نقش کارگر باشند از ارزیابی عملکرد خود استقبال می کنند، زیرا می خواهند چگونگی پیشرفت و بهبود خود را بدانند. آنها از انتقادات سازنده قدردانی می کنند و ممکن است از دیگران به خاطر بازخوردی که به آنها می دهند تشکر کنند، حتی اگر آن بازخوردها را دوست نداشته باشند. خوشبختانه حتی اگر خود انگیزشی فرد برای یادگیری صلاحیت های ارزشمند زندگی در دوران کودکی سرکوب شده باشد، بارقه یادگیری دوباره می تواند شعله ورشود. سیستم یادگیری فطری و ذاتی که سرکوب شده است، مانند کامپیوتری که پس از اختلال در برنامه نرم افزاری راه اندازی مجدد می شود


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : مقایسه تاثیر مشاوره به شیوه آدلری و بازسازی شناختی مبتنی بر تمثیل، بر سلامت روانی ، تاب آوری و امیدواری دانشجویان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 47 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 191 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp127


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.