دانلود پروژه آماده درس روش تحقیق روانشناسی بالینی

 برای دانلود پروژه درس روش تحقیق روانشناسی بالینی درباره بررسی ارتباط مسئولیت پذیری و کمال گرایی با جهت گیری هدف در دانشجویان با ما همراه باشید.

کمال گراها در ظاهر به دنبال درست انجام دادن کارها هستند اما در باطن در حال تحمل اوضاع هستند. کمال گراها در کارها زیاده روی می کنند و همین جاست که مشکل شروع می شود. برای آنها، عالی هم قابل قبول نیست. کمال گراها دوست دارند فعالیت بیشتر و بیشتری را در زمان های کم و کمتری انجام دهند، در حالی که فکر می کنند می توانند زمان را متوقف کنند. علاوه بر آن اضطراب، افسردگی، یأس هم از جمله بیماری های مربوط به فشار روانی - استرس هستند که به دلیل استراحت ناکافی ممکن است پدید آیند. آنها در حین تلاش شان برای انجام دادن کارهای بیشتر، زیباتر به نظر رسیدن، و برآورده کردن انتظارات بالای دیگران، استرس های درونی خود را بیرون نیز می ریزند. «جولیت اسکور» اقتصاددان در مجله «آمریکایی های پرکار» می نویسد: در دو دهه گذشته، میانگین کار افراد به ۱۶۴ ساعت در ماه می رسد. نتیجه این مسئله برای بسیاری از مردم این است که آنها زمان کمتری برای صرف وقت و انرژی در مورد خانواده خود دارند. خانواده های بی شماری از چنین شرایط سختی در عذابند فشار کار، کمبود وقت شدید، مشکلات اقتصادی، خانواده هایی که هر دو والد در آن شاغل هستند. در سال ۱۹۵۰، ۶/ ۱۲ درصد از مادرانی که کودکان زیر ۱۷ سال داشتند برای کسب درآمد کار می کردند. تا سال ۱۹۹۴ این آمار به ۶۹ درصد رسید. لازم به ذکر نیست که این افزایش ساعات کار، باعث افزایش استرس در زندگی می شود. غیبت، حجم معاملات، حوادث حین کار، استرس های مربوط به بیماری و دیگر مسائل، در سرتاسر جهان باعث ایجاد مشکلات اقتصادی گردیده است. با وجود اینکه محل تحصیل و محل کار، کمال گرایی را در افراد تشویق می کند، باید توجه داشت که این کار بر ضد سلامت انسان است. به نظر می رسد کمال گراها بیش از دیگران در مورد درخواست های خود دچار فشار روانی می شوند و بیشتر از افرادی که کمال گرا نیستند از مشکلات جسمانی رنج می برند.

در مطالعه ای که در سال ۱۹۹۴ بین ۹۰۰۰ نفر از مدیران انجام گرفت. بین ۱۸ درصدی که خود را کمال گرا می دانستند. مشخص شد که ۷۵ درصد از آنها بیش از دیگر همکارانشان به بیماری های جسمانی (مانند زخم معده، سردرد، مشکلات قلبی - عروقی و افسردگی مبتلا هستند. کار کردن نیز برای کمال گراها تجربه ای سخت و استرس آور است. در نظر یک رئیس کمال گرا، هیچ کاری به اندازه کافی خوب انجام نمی شود. آنها ناظرینی هستند که هرگز اشتباهات زیردستان خود را نمی بخشند و با آنها به خاطر خطاهایی که مرتکب شده اند همدلی نمی کنند. چنین رئیس هایی از کارمندان خود، انتظارات غیرواقع بینانه دارند و در عین حال به کار آنها نیز اعتماد ندارند. این مشکل، مسئله ای جهان شمول است.

ایجاد تعادل میان خواسته های محل تحصیل، محل کار و خانواده، چالش سختی است که انجام آن به خصوص برای کمال گراها دشوار است. قهوه، چای، نوشابه، قرص های ضد خواب؛ همراهان همیشگی کمال گراهایی است که کارشان را به تعویق می اندازند. ترکیب اصلی بیشتر موارد ذکر شده، کافئین است. کافئین ماده ای بی بو، و کمی تلخ و محرک دستگاه عصبی است. این ماده ضربان قلب شما را افزایش می دهد، همچنین باعث ترشح بیشتر اسید معده می گردد. مقدار کمی کافئین می تواند شما را هوشیارتر کند و به صورتی کوتاه مدت، بر وضوح تفکر شما بیفزاید. مقدار زیاد آن می تواند شما را عصبی، وحشت زده و بداخلاق کرده و در شکمتان ایجاد ناراحتی کند. کافئین باعث می شود بدن شما از درون خود، علامت استرس صادر کند، به همین دلیل است که ضربان قلب و ترشح آدرنالین در بدن شما افزایش می یابد. افراد به صورت طبیعی، فقط زمانی این رفتارها را نشان می دهند که در حال فرار از یک چیز ترسناک با بالا رفتن از کوه با دیگر فعالیت های شدید باشند. کافئین زیاد در طول زمان می تواند باعث زخم معده، بی خوابی، فشار خون بالا، بی نظمی ضربان قلب، بیماری های قلبی و دلیریوم (مشکل هوشیاری) شود کافئین در محصولات بسیاری وجود دارد. در قرص های سرماخوردگی، قرص های رژیم، شکلات و بستنی. کافئین مضراتی هم دارد. اعتیاد آور است.

وقتی شما مصرف کافئین را آغاز می کنید، هربار باید بیشتر از دفعات قبل از آن استفاده کنید تا به اثری مشابه دست پیدا کنید. هرقدر پیش می روید، اثر آن کوتاه مدت تر می شود و شما بیشتر از قبل احساس خستگی می کنید. علائم ترک کافئین شامل سردرد، افسردگی و خستگی مزمن می شود که بسیار ناخوشایند هستند نکته مثبتی که در مورد کافئین وجود دارد این است که قانونی است. داروهای دیگری وجود دارند که قانونی نیستند و بعضی از کمال گراها از این داروها استفاده می کنند.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی ارتباط مسئولیت پذیری و کمال گرایی با جهت گیری هدف در دانشجویان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 26 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 107 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp115


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.