پروژه درس روش تحقیق روانشناسی تربیتی درباره نوجوانان

 دانلود نمونه پروژه درس روش تحقیق روانشناسی تربیتی درباره نوجوانان و رابطه بین باورهای فراشناختی با میزان سازگاری فردی - اجتماعی و شادکامی نوجوانان در فایل ورد و قابل ویرایش همراه با پنج فصل کامل در این بخش امکان پذیر است.

پس از تلاش برای تغییر فضای خانه و تثبیت وضعیت مثبت، بسیاری از والدین گزارش کرده اند که نوجوان آنان بیشتر از قبل با آنها همکاری و همدلی می کند بیشتر نوجوانان دوست دارند حسن نیت و مهربانی هماهنگ والدین را مشاهده کنند. گاهی اوقات سخاوت، خیرخواهی و ترحم باعث تسهیل روابط خانواده ای می شود که اعضای آن با هم متحد نبوده و بین آنها کشمکش و منازعه در می گرفته است. در آن زمان می توانید مشاهده کنید که نوجوانتان از انجام هر درخواستی که از او می کنید، دیگر سرباز نمی زند و دیگر لازم نیست بر سر هر مسألۀ جزئی اظهارنظر کنید. به نظر نمی رسد نوجوان نیز بخواهد از هر موقعیتی برای فریبکاری و سخنان کنایه آمیز استفاده کند، این تعامل نسبتا خوب تنها با گذشت زمان و تداوم رفتار مثبت به وجود می آید با این همه برای بیشتر والدینی که نوجوان سرکش دارند؛ فقط تعادل در تعاملات مثبت و منفی و افزایش جنبه های مثبت این تعامل کافی نیست. شما نیاز به یادگیری راهکارهایی دارید که به طور مستقیم جنبه های منفی رابطه را از بین ببرند. این وضعیت با افزایش پذیرش از طریق صدور دستورهای تأثیرگذار ایجاد می شود. سخنان تهدید آمیز و نیشدار راهکار مناسبی برای سر به راه کردن نوجوان نیست. در طول یادگیری راهکارها، نباید برای کم کردن بدرفتاری نوجوان به تنبیه فکر کنید یا حرفی بزنید. باید همه روش ها را برای کاستن از بدرفتاری و در نتیجه نیاز به تنبیه بیازمایید. این دیدگاه بر پایه دو اصل اساسی مهم استوار شده است که باید آن را در تمام این برنامه به کار ببرید.

اگر نوجوان شما سرکشی می کند، این کار او ممکن است زودگذر باشد. شما باید یاد بگیرید چگونه و در چه مواقعی باید او را تشویق کنید. سپس روش اظهار رضایت و توجه مثبت به نوجوان را یاد بگیرید و اینکه چگونه از او بخواهید کاری را که مورد علاقه شماست انجام دهد .. نوجوان را در هنگام انجام کاری مثبت غافلگیر کنید. تلاش کنید در دو هفته آینده نوجوان را در حال انجام کاری خوب غافلگیر کنید. همین قدر که آن کار قابل قبول باشد، کافی است. برای انجام این کار باید فرصت های زیر را در نظر بگیرید: و هنگامی که سخت مشغول کار هستید و متوجه می شوید او در طول مدت انجام کار مزاحم شما نشده است، به دلیل آرامشی که هنگام کار برایتان ایجاد کرده و مزاحم تان نشده است از او تشکر کنید. این کار بسیار مهم است. و هر زمان که نوجوان داوطلب انجام کاری مفید می شود و به شما کمک می کند، از او تشکر کنید. حتی اگر آن کار کوچک باشد. آن کار ممکن است پاک کردن مقداری نوشابه سرریز شده از لیوان روی پیشخوان آشپزخانه باشد. شاید در ابتدا این تشکر تأثیری بر وی نداشته باشد اما تمام اینها تأثیری عمیق بر او می گذارد و او در انجام همه کارهایش ناخودآگاه به این فکر می افتد که از تشکر وتحسين شما بهره مند گردد.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : رابطه بین باورهای فراشناختی با میزان سازگاری فردی - اجتماعی و شادکامی نوجوانان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 26 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 115 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp109


قیمت این محصول :

 

 

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.