دانلود پایان نامه روانشناسی درباره شادی مارتین سلیگمن

 برای دانلود پایان نامه روانشناسی بالینی درباره شادی مارتین سلیگمن به همراه پکیج برنامه شادی سلیگمن و دیگر ضمائم با این متن همراه باشید.

افرادی که دچار بدبینی تدافعی هستند، زیرمجموعه خاصی از بدبینی دارند. در حالی که بقیه افراد بدبین فکر می کنند همه چیز قرار است خراب شود و تسلیم می شوند. افرادی که دچار بدبینی تدافعی هستند، در حالی که باور دارند همه چیز قرار است خراب شود، باز هم با تمام توان شان سعی می کنند از خود در برابر شکست محافظت کنند. برای مثال، در مواجهه با مصاحبه ای شغلی، شاید این افراد باور داشته باشند که برای آن شغل انتخاب نمی شوند، اما خود را به طور گسترده برای آن آماده می کنند؛ مطالعه، تمرین و سخت تر تلاش می کنند. به همین ترتیب افراد خوش بین استراتژیک، خوش بینی خود را با واقع گرایی هماهنگ می کنند. افرادی که به شدت خوش بین هستند، ممکن است به شکلی غیرواقع گرایانه فرض کنند همه چیز خوب پیش می رود. در نتیجه ممکن است برای اتفاقی که پیش بینی نکرده بودند، آمادگی لازم را نداشته باشند یا دچار شوک شوند. افراد خوش بین استراتژیک برای چیزهایی که ممکن است هیچ گاه اتفاق نیفتد، هرگز نگران نمی شوند و همواره به آینده با دیدی مثبت می نگرند و کاری را که برای دستیابی به موفقیت لازم است، انجام میدهند. ممکن است متوجه شوید که امتیاز شما نسبت به موقعیتی که هنگام پاسخ گویی به سؤالها داشتید، فرق می کند. شاید در هر مقطع زمانی نگرش های متفاوتی داشته باشید.

مارتین سلیگمن دو بعد کلیدی طرز تفسیر مردم از دنیا را مطرح می کند که خوش بینی و بدبینی را از هم متمایز می کند؛ دائمی و موقت. احساسات منفی در موقعیت های مختلف زندگی باعث محدودیت در واکنش های شما می شود. اگر ناراحت باشید، می خواهید بنشینید و اشک بریزید. اگر افسرده باشید، می خواهید عقب نشینی کنید. در نتیجه این احساسات منفی، حق انتخاب شما محدود می شود. داشتن احساسات منفی باعث می شود اوضاع ترسناک تر و تهدیدآمیزتر به نظر برسد. بسیار مهم است که برای ترس خود حد و مرزی قائل شوید، زیرا در رویدادهای خاص، ترس ممکن است شما را بی درنگ به انجام یکی از دو انتخاب موجود وادارد؛ ستیز و گریز. مشکل این است که وقتی احساسی مانند ترس در موقعیتهای عادی - مثل ملاقات ها یا مهمانی ها بروز می کند، شما احساس ناتوانی می کنید و در نتیجه، کار و زندگی اجتماعی تان نیز آسیب می بیند. احساسات مثبت باعث می شود عملکرد بهتری داشته باشید. داشتن احساسات مثبت مانند لذت و هیجان، شما را ترغیب می کند چیزهای جدید را امتحان کنید، با دیگران ارتباط برقرار کنید و لذت ببرید.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی اثربخشی برنامه آموزش شادی مارتین سلیگمن بر راهبردهای مقابله با استرس و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به دیابت
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 23 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 121 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp106


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.