پروژه روش تحقیق روانشناسی بالینی درباره افسردگی

 برای دانلود نمونه پروژه آماده درس روش تحقیق روانشناسی بالینی درباره افسردگی و فراشناخت با این متن همراه باشید.

معمولا نوجوانان دچار افسردگی فکر می کنند که هیچ کس نمی تواند برای از بین بردن احساس بدبختی و بیچارگی آنها کاری انجام دهد. بسیاری از آنها اظهار ناامیدی می کنند و انتظاراتی منفی درباره آینده دارند که با احساس بی ارزشی و فکر خودکشی یا کوشش برای از بین بردن خود ارتباط دارد (مارسيانو و کاز دین، ۱۹۹۶). از آنجا که احساس ناامیدی بر همه زندگی آنها غالب است، نوجوانان افسرده چرخه رو به پایین معیوبی را تجربه می کنند که در طی آن افکار منفی همه جاگیر می شود و به فعالیت آنها در خانه و مدرسه آسیب می رساند. به تدریج که کارآیی آنها بدتر می شود، شکست های بیشتری را تجربه می کنند و بازخوردهای منفی بیشتری را جستجو و دریافت می نمایند. این نتایج برداشت منفی آنها را از خودشان مداومت می بخشد و ناتوانی شان را از ایجاد تغییر تقویت می کند و ما به آسیب دیدگی بیشتر کار کرد درسی و اجتماعی آنها منجر می شود.

برداشت بدبینانه نوجوانان افسرده آنها را در معرض خطر علائم شدیدتر افسردگی، به ویژه در صورت مواجهه با رویدادهای تنش آور زندگی، قرار می دهد. از آنجا که این بدبینی ممکن است حتی پس از بهبود یافتن علائم افسردگی هم ادامه یابد، این افراد در معرض دوره های بعدی افسردگی نیز قرار دارند. احترام به نفس کودکان مبتلا به افسردگی در ضمن بسیار حساس و ناپایدار بوده و سریعا به رویدادهای روزمره زندگی واکنش نشان می دهد. به نظر می رسد این نوع نوسانات روزمره در احترام به نفس با افسردگی حاصل از رودررویی با تنش های مهم زندگی ارتباط داشته باشد (رابرتس، گاتليب"، ۱۹۱۷).

به این ترتیب، به نظر می رسد، احترام به نفس پایین" و احترام به نفس ناپایدار در ایجاد افسردگی در کودکان و نوجوانان نقش عمده ای بازی می کنند. از آنجا که ظاهر جسمی و تأیید همسن و سال ها از جمله منابع مهم احساس احترام به نفس در اکثر نوجوانان هستند، احساس نقص یا نارسایی در این زمینه ها ممکن است خطر افسردگی را افزایش دهد. این حقیقت که مشکلات مربوط به احترام به نفس در دختران نوجوان غالبا با برداشت منفی آنها از بدن خود ارتباط دارد مشکلات مربوط به برداشت شخصی از ظاهر و قیافه ممکن است به خطر بالاتر افسردگی در دختران نوجوان کمک کرده باشد (هنكين و آبرامسون، ۲۰۰۱). یک الگوی رشدی جالب درباره احترام به نفس و رابطه آن با افسردگی چنین فرض می کند که کودکان برای ارزیابی میزان لیاقت یا عدم لیاقت خود در زمینه های مختلف از قبیل پیشرفت تحصیلی، روابط اجتماعی، ورزش، اخلاقی و سلوک و ظاهر بدنی از برداشت ها و بازخوردهای افراد دیگر استفاده و نتیجه گیری می کنند (جوردن و کول، ۱۹۹۹).


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : پیش بینی افسردگی براساس افکار ناکارآمد و فراشناخت در نوجوانان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 21 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 102 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp103


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.