برای دانلود نمونه پروژه روش تحقیق رشته روانشناسی درباره خانواده و عملکرد آن با چند متغیر متنوع با این متن همراه باشید.

نوع ارتباطی که بین اعضای خانواده وجود دارد بر شخصیت آنها اثرگذار است. این امر از طریق والدين و احساسی که در مورد نقششان دارند و رضایت از تعداد فرزندانشان به نسبت اندازه و جمعیت خانواده بیشتر مشخص می شود، زمانی که والدین خواهان خانواده بزرگی هستند در مقایسه با زمانی که خواهان تنها یک یا دو فرزند هستند، ارتباط گرمتر و صمیمیتری با فرزندانشان دارند و مسئولیتها را مسرورانه می پذیرند. نگرشهای والدین نسبت به تعداد کودکانی که دارند نیز تحت تأثیر این است که چه مدتی بعد از ازدواج بچه دار می شوند و فاصله سنی بین کودکان چقدر است.

طبق گفته های فریدمن و کومز (۲۰۰۱) کسانی که فورا بعد از ازدواج بچه دار می شوند از نظر اقتصادی تحت فشار قرار می گیرند بویژه اگر آنها در سنین پایین ازدواج کرده باشند، فرصتهای آموزشی با تصمیم گیریهایی برای نیل به اهداف آینده مشکل است. فراهم کردن کالاها و سرمایه برای زوجهای جوان در جامعه مشکل است. آنها خیلی زود ناکام می شوند و انگیزه و علاقه خود را از دست می دهند. در رقابت برای موفقیت اقتصادی نیز انگیزه خود را از دست میدهند». شرایط دیگر یکسان است، چنانچه روابط زن و شوهر خوب باشد تمایل والدین برای داشتن فرزندان بیشتر، زیاد است. یکی دیگر از جنبه های مربوط به ارتباط بین جمعیت خانواده و شخصیت، میزان درک و همدلی اعضای خانواده در خانواده های مختلف است.

توانایی اعضای خانواده در ابراز محبت به یکدیگر و درک علايق، ارزشها و دیدگاههای هریک توسط سایر اعضا خانواده است که باعث ایجاد شرایط خوب در خانواده می شود. در یک خانواده کوچک والدین جهت همدلی با کودکان خود و ارتباط برقرار کردن با آنها زمان لازم و کافی دارند. در یک خانواده بزرگ این زمان کمتر است و با افزایش تعداد کودکان فاصله بین نسلها بیشتر می شود. ترکیبی از این شرایط از میزان صمیمیت و درک و فهم آنها می کاهد.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : مقایسه توانایی خودنظم بخشی، ویژگی های شخصیتی و کارکرد خانواده دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 29 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 137 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp72


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.