اضطراب، هیجانی است که شامل عاطفه ترس - وحشت است. ممکن است ما، در مورد امکان بروز رویدادهای ترسناک اضطراب داشته باشیم یا اضطرابی کلی در مورد یک اتفاق بد داشته باشیم.

همانند همه هیجان ها، اضطراب از فردی به فرد دیگر برابر عواطف و نسخه های موجود در تجارب یکتای افراد متفاوت است. بسیاری از افراد دارای هراس های خاص اند که بر زندگی آنها سایه افکنده است. فردی که دارای تاریخچه رهاشدگی است به طور طبیعی از تنها رها شدن هراس دارد و کسی که مورد خیانت واقع شده است از اینکه به او خیانت شود می ترسد و از این قبیل. اضطراب فقط دارای یک منبع نیست به همه ما دارای نسخه های بسیاری هستیم که شامل اضطرابند. اما عمده چیزی که اضطراب را از هراس آشکار متمایز می کند آن است که اضطراب کلأ در مورد چیزهایی است که ممکن است روی دهند، در حالی که هراس پاسخی به درک یک اتفاق و پیشامد است. رایج ترین منابع اضطراب در روابط صمیمی هراس های دلبستگی (هراس از دست دادن دلبستگی)، هراس های عزت نفس (هراس از بی کفایتی با دوست داشتنی نبودن) و هراس های ضربه (هراس از برخی رویدادهای آسیب را که معمولا با تاریخچه فرد مربوط می شوند) می باشد.

هر کدام از این حیطه ها می توانند به هم ربط داشته باشند. مثلا فردی که می ترسد بی کفایت به نظر برسد، ممکن است از این نیز هراس داشته باشد که این بی کفایتی باعث از دست رفتن پیوند دلبستگی وی شود (یک مورد هیجان های اولیه در حیطه های دلبستگی و عزت نفس) تجربه های منفی قبلی در هر یک از این سه حیطه (دلبستگی، عزت نفس و ضربه) می تواند باعث افزایش آسیب پذیری یک همسر در قبال مشکلات بالقوه در آن قلمرو گردد. همسری که والد خود را در یک سانحه رانندگی از دست داده است (دلبستگی و ضربه) ممکن است هرگاه که شوهرش به یک مسافرت کاری می رود، مضطرب شود. شوهری که دارای شرم قابل توجه است ممکن است با هرگونه شواهد دال بر عدم تأیید همسرش هرچند جزئی دچار شرم شود.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : پیش بینی اضطراب کودکان بر اساس سبک های تفکر و نگرش های ناکارآمد فرزند پروری والدین
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 27 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 123 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp68


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.