برای دانلود نمونه پروپوزال روش تحقیق روانشناسی در مورد بازی کامپیوتری با ما در این بخش همراه باشید.

بعضی از معتادان به بازی وقتی برای بازی به مانع برخورد می کنند پرخاشگر می شوند.

نمونه چنین رفتاری را در جاش" شانزده ساله می بینیم که وقتی پدرش داشت کامپیوتر را از اتاقش جمع می کرد به او حمله ور شده بود و او را میزد، در حالی که پیش از این سابقه نداشت که جاش پرخاشگری کند یا در مقابل والدینش بایستد و جواب آنها را بدهد. برای جاش جدا شدن از کامپیوتر مثل این بود که بخشی از وجودش را از او جدا کرده باشند. جاش می گفت: احساس می کردم باید از خودم دفاع کنم و خودم را حفظ کنم. فکرم کار نمی کرد. فقط حمله می کردم.» هم جاش و هم آن پسر هفده ساله باید از کامپیوتر جدا يا به عبارتی سم زدایی می شدند.

آنها برای بهبودی به جلسات گروهی، مشاوره و آموزش زیادی نیاز داشتند. افرادی مانند جاش به مداخلات درمانی وسیعی نیاز دارند. چند تن از دانش آموزانی که به من مراجعه کرده اند، به برنامه های آوت وارد باید روی آورده اند. برنامه های این سازمان در محیطهای طبیعی عاری از اسباب و لوازم الکترونیکی اجرا می شود. این برنامه ها به منظور خودسازی افراد طراحی شده اند و از طریق چالش و ماجراجویی افراد را به خودشناسی ترغیب می کنند، آنها را وامی دارند تا بیش از آنچه تصور می کنند موفق شوند، به دیگران ابراز علاقه کنند و در ایجاد دنیایی بهتر فعالانه بکوشند." برنامه های این سازمان مهارتهای حل مسئله، تعیین هدف و ایجاد روابط میان فردی را به مددجویان خود می آموزد، مهارتهایی که اغلب معتادان به دنیای مجازی از آن بی بهره اند. جدایی مطلق از دنیای الکترونیک به مددجویان فرصت می دهد تا درباره زندگی خود بیندیشند.

در این برنامه آنها تشویق می شوند تا برای خدمت گذاری به جامعه خود راهی پیدا کنند و در دنیا تأثیرگذار باشند. افرادی که به این سازمان ملحق می شوند، معمولا داوطلبانه به این کار روی می آورند. افرادی که مایل به انتخاب چنین گزینه ای نیستند می توانند از برنامه های دیگری استفاده کنند که آنها را دور از خانه و در طبیعت نگه می دارد. گروه آموزشی اسپن AEG) یکی از این برنامه هاست که شرکت کنندگان را چند هفته دور از خانه و در طبیعت نگه می دارد.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی رابطه ویژگی های شخصیت با اعتیاد به بازی های رایانه ای در دانشجویان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 17 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 95 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp57


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.