عنوان: بررسی سنجش اقدامات مدیریت منابع انسانی در ارتقاء عملکرد تعاونیهای تولید کشاورزی استان گیلان
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 28 صفحه
شماره: 600


قسمتی از این پروپوزال:

در این تحقیق از سایر مدل های مدیریت منابع انسانی و مدیریت تعاونی ها استفاده شد. بنابراین نوعی تحقیق توصیفی -همبستگی محسوب می شود. این تحقیق از نظر هدف و به لحاظ بکارگیری نتایج آن در سازمان های تعاونی کاربردی محسوب می شود. در تحقیقات توصیفی، محقق دنبال توصیف یک جامعه تحقیق درزمینه توزیع یک پدیده معین است، در واقع به توصیف چگونگی پدیده مورد پژوهش می پردازد (دلاور، 1390: 102).

تحقیقات همبستگی، شامل کلیه تحقیقاتی است که در آن ها سعی می شود رابطه بین متغیرهای مختلف با استفاده از ضریب همبستگی، کشف یا تعیین شود. هدف روش تحقیق همبستگی مطالعه حدود تغییرات یک یا چند متغیر با حدود تغییرات یک یا چند متغیر دیگر است (دلاور، 1391: 199).

این تحقیق با بررسی مساله و ضرورت انجام تحقیق در سازمانهای تعاونی ابتدا با طرح چند سوال آغاز شد. با انجام مطالعات و بررسی ادبیات تحقیق در داخل و خارج از کشور ابزارهای پژوهش تدوین، توزیع و جمع آوری شد. سپس داده ها تنظیم شده و مورد تحلیل قرار دادیم و در نهایت راهبردهایی جهت بهبود اقدامات مدیریت منابع انسانی در بخش تعاونی های تولیدی به منظور ارتقای عملکردشان ارائه کردیم. جامعه آماری، روش نمونه‏گیری و حجم نمونه منظور از جامعه آماری، عبارتست از کلیه اعضای حقیقی یا فرضی دسته ای از افراد و وقایع و اشیاء اولین قدم در امر نمونه گیری آن است که جامعه ای را که افراد نمونه از آن انتخاب می شوند باید تعریف و تعیین کرد (سلیمی، 1378، 67).

جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه کارکنان 29 تعاونی تولید کشاورزی استان گیلان است که 1052384 نفر می باشند که از این تعداد 749556 نفر مرد و 302203 نفر زن می باشند. نمونه برداری یکی از مباحث اساسی شناخت روش های علمی است و در طرح و اجرای تحقیقات تجربی و در بهره برداری از نتایج آن اهمیت بسیار است. می توان گفت که هیچ تحقیق تجربی بدون رعایت اصول نمونه برداری، کامل و دستوری نیست.

در ارتباط با اهمیت نمونه گیری و تعیین حجم نمونه می توان گفت: «حجم نمونه یا تعداد افرادی که ما باید با آنها کار کنیم بستگی به آن دارد که ما با چه وقتی و با چه اطمینانی می خواهیم نتایج تحقیق از نمونه را به کل جامعه آماری تعمیم دهیم، هر چه این دقت و اطمینان تعمیم بیشتر باشد نیاز به حجم نمونه بیشتری خواهد بود و بر عکس (رفیع پور،1381، 273).

نمونه گیری بدان معنی است که تعداد معینی از افراد به عنوان نماینده یک جامعه آماری مشخص و برگزیده شوند. روش نمونه گیری تصادفی- طبقه ای است. در بسیاری از تحقیقا انسانی، محقق مایل است نمونه تحقیقی را به گونه ای انتخاب کند که مطمئن شود زیر گروه ها با همان نسبتی که در جامعه وجود دارند، به عنوان نماینده جامعه، در نمونه نیز حضور داشته باشند. روش نمونه-گیری طبقه ای در مطالعه هایی که محقق قصد مقایسه زیر گروه های مختلفی را داشته باشد، مناسب است.

به طور خلاصه، در روش نمونه گیری طبقه ای محقق مطمئن است که نمونه انتخاب شده براساس ویژگی ها و عواملی که اساس آن طبقه بندی بوده اند، نماینده واقعی جامعه مورد نظر است (دلاور، 1391: 125). جهت تعیین حجم نمونه آماری از جدول مورگان و کرجسی استفاده شد که نمونه مورد مطالعه 514 نفر می باشد که از این تعداد 159 نفر زن و 355 نفر مرد می باشد.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.