عنوان: رابطه مدیریت تجربه مشتری با بهره وری سازمانی در استخرهای سرپوشیده استان همدان
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 29 صفحه
شماره: 572


قسمتی از این پروپوزال:

روش گردآوری اطلاعات و داده ها

ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه می باشد. برای محاسبه امتیاز بهره وری سازمانی از نظر مدیران، پرسشنامه بهره وری سازمانی و برای تعیین میزان بکارگیری مدیریت تجربه مشتری توسط مدیران از پرسشنامه مدیریت تجربه مشتری استفاده شده است. همچنین برای گرد آوری اطلاعات شخصی مدیران(سن، جنس، سطح تحصیلات، سابقه خدمت، مربیگری و درجه مربیگری) از پرسشنامه ای که توسط محقق و با مشاوره اساتید تهیه و تنظیم گردیده، استفاده شده است.

پرسشنامه بهره وری سازمانی این پرسشنامه توسط اسدی(1380) برای بررسی بهره وری مدیران طراحی و ساخته شده است. پرسشنامه بهره وری سازمانی مشتمل بر 22 سوال بوده است که به منظور سنجش بهره وری مدیران که شامل دو مولفه کارایی و اثربخشی است، طراحی شده است. پاسخ های این پرسشنامه در طیف لیکرت 5 درجه ای( خیلی زیاد، زیاد، نظری ندارم، کم و خیلی کم) به ترتیب (1، 2، 3، 4، 5) امتیاز دهی شده اند.

آزمودنی ها هر یک از سوالات را مطابق با طیف هایی که برای سازمان مناسب می دانند امتیاز گذاری کرده و علامت می زنند. در این طیف هر قدر از مقادیر کم حرکت می کنیم، نشان دهنده میزان مطلوبیت بهره وری سازمانی است. برای امتیاز گذاری نمرات سوالات تمام آزمودنی ها با هم جمع شده و سپس میانگین امتیاز کلی بهره وری سازمانی به دست می آید.

برای هرکدام از مولفه های بهره وری نیز به همین صورت عمل شده است. پایایی و روایی پرسشنامه بهره وری سازمانی با توجه به اینکه این پرسشنامه توسط اسدی(1380) در تحقیقی تحت عنوان« رابطه فرهنگ سازمانی با بهره وری مدیران ادارات تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران» مورد استفاده قرار گرفته و ضریب پایایی آن مورد تایید قرار گرفته است و سید عامری در تحقیق خود با عنوان« رابطه فرهنگ سازمانی با بهره وری مدیران ادارات تربیت بدنی استان های آذربایجان شرقی و غربی» از پرسشنامه فوق الذکر استفاده نموده و ضریب پایایی پرسشنامه بهره وری را 82/= a بدست آورده است.

در پژوهش حاضر آلفای کرونباخ 86/ بدست آمد، جهت تعیین روایی پرسشنامه از نظر اساتید و صاحبنظران رشته بهره گرفته شد و روایی آن از طرف اساتید مورد تایید قرار گرفت. پرسشنامه مدیریت تجربه مشتری پرسشنامه مورد استفاده برای سنجش میزان بکارگیری مدیریت تجربه مشتری مدیران و مولفه های آن در این پژوهش، پرسشنامه ای متشکل از 40 سوال است که پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ 82/ بدست آمد و روایی آن توسط اساتید مدیریت ورزشی مورد تایید قرار گرفته است و پاسخ های آن بر اساس مقیاس پنج ارزشی لیکرت ارزش گذاری شده اند.

این پرسشنامه همچنین چهار مولفه مدیریت تجربه مشتری را مورد سنجش قرار می دهد که عبارتند از: رضایت مشتری، وفاداری مشتری، کیفیت خدمات و مارک. در رابطه با هر یک از مولفه های مدیریت تجربه مشتری به ترتیب:

1- رضایت مشتری: شامل 6 سوال از 1 الی6

2- وفاداری مشتری: شامل 13 سوال از 7 الی19

3- کیفیت خدمات: شامل 12سوال از 20 الی 31

4-مارک: شامل 9 سوال از 32 الی 40 بوده اند که در مقابل آنها یک مقیاس پنج ارزشی قرار گرفته است.

آزمودنی ها هر یک از سوالات را با توجه به طیفی که مناسب سازمان خود بدانند امتیاز گذاری کرده و علامت می زنند.

معنی اعداد در طیف مطرح شده بصورت زیر می باشد: کاملا موافقم=1 موافقم=2 نظری ندارم=3 مخالفم=4 کاملا مخالفم=5 برای امتیاز گذاری نمرات سوالات آزمودنی ها با هم جمع شده و امتیاز مربوط به هر یک از مولفه ها مشخص و در انتها میانگین کل مدیریت تجربه مشتری بدست می آید.

پایایی و روایی پرسشنامه مدیریت تجربه مشتری با توجه به اینکه این پرسشنامه توسط محمدی(1389) در تحقیقی تحت عنوان« رابطه مدیریت تحربه مشتری با بهره وری سازمانی در باشگاههای شهرستان ارومیه » مورد استفاده قرار گرفته و ضریب پایایی را a=/86 بدست آورده است.

در این پژوهش ضریب پایایی از طریق آلفای کرونباخ a=/82 بدست آمد و روایی آن نیز مورد تایید اساتید قرار گرفت. فرم مشخصات فردی در این پژوهش از فرمی استفاده شد که در آن مشخصات فردی از جمله جنس، سن، سطح تحصیلات، سابقه خدمت، مربیگری و درجه مربیگری ذکر شده بود.

در قسمت بالای این فرم ضمن آگاهی دادن به آزمودنی ها درباره جنبه تحقیقاتی داشتن پرسشنامه ها، به آنان اطمینان داده شد که داده های حاصل از پرسشنامه آنان کاملا بی نام و محرمانه باقی خواهد ماند.

روش تجزیه و تحلیل داده ها در این پژوهش از آمار توصیفی برای خلاصه کردن و طبقه بندی داده های خام و محاسبه فراوانی، رسم نمودارها و جداول استفاده شد و در تجزیه و تحلیل داده ها، برای بررسی همبستگی بین مدیریت تجربه مشتری و بهره وری سازمانی و همبستگی بین مولفه های مدیریت تجربه مشتری و بهره وری سازمانی و همچنین همبستگی بین مدیریت تجربه مشتری و مولفه های بهره وری سازمانی( کارایی، اثربخشی) از آزمون همبستگی پیرسون و به منظور پیش بینی سهم هریک از مولفه های مدیریت تجربه مشتری در بهره وری سازمانی از تحلیل رگرسیون خطی از نوع چندگانه استفاده شد.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.