عنوان: تأثیر توانمندسازی ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری در شعب بانک آینده شهر شیراز
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 34 صفحه
شماره 560


قسمتی از این پروپوزال:

در این تحقیق که تأثیر توانمندسازی سازمانی و روانشناختی بر مشتری مداری کارکنان شعب بانک آینده شیراز مورد بررسی و سنجش قرار گرفته است، از نقطه نظر هدف تحقیق از تحقیقات کاربردی محسوب میشود. خاکی در کتاب روش تحقیق می گوید : ” تحقیقات کاربردی تحقیقاتی هستند که نظریه ها، اصول و فنونی که در تحقیقات پایه تدوین می شوند را برای حل مسائل اجرایی و واقعی به کار میگیرد.

این تحقیقات بیشتر بر مؤثرترین اقدام تأکید دارد و علت ها را کمتر مورد توجه قرار می دهند. این تأکید به واسطه آن است که تحقیقات کاربردی به سمت کاربردعلمی دانش هدایت می شود. (خاکی،210:1387) واما این تحقیق از نظر روش جمع آوری اطلاعات، آزمون فرضیه و نتیجه گیری از نوع توصیفی می باشد.

تحقیق توصیفی، آنچه را که هست توصیف و تفسیر می کند و به شرایط یا روابط موجود، عقاید متداول، فرآیندهای جاری، آثار مشهود یا روندهای در حال گسترش توجه دارد. توجه آن در وجه اول به زمان حال است، هر چند غالباً رویدادها و آثار گذشته را نیز که به شرایط موجود مربوط می شوند مورد بررسی قرار می دهد. (خلیلی شورینی، 29:1389)

تحقیق توصیفی شامل جمع آوری اطلاعات برای آزمون فرضیه ها یا پاسخ به سئوالات مربوط به وضعیت فعلی موضوع مطالعه می شود. یک مطالعه توصیفی چگونگی وضع موجود را تعیین و گزارش می کند.

یک نمونه متعارف تحقیق توصیفی شامل ارزیابی نگرش ها یا عقاید نسبت به افراد، سازمانها، رویدادها یا رویه ها می گردد. اطلاعات توصیفی معمولاً از طریق پرسشنامه، مصاحبه، یا مشاهده جمع آوری می-شوند(خاکی،210:1387). با این توضیحات تحقیق حاضر از نظر هدف از نوع کاربردی و از نظر روش ، جمع آوری اطلاعات، آزمون فرضیه و نتیجه گیری از نوع توصیفی همبستگی می باشد. 

متغیر های تحقیق به طور کلی در این تحقیق:

• متغیرهای مستقل عبارتند: توانمندسازی ساختاری و توانمندسازی روانشناختی

• متغیرهای وابسته عبارتند از: مشتری مداری

جامعه آماری گام اول در نمونه گیری تعریف جامعه مورد نظر می باشد. شرکت کنندگان در پژوهش حاضر یا به عبارت دیگر جامعه آماری تحقیق، کارکنان شعب بانک آینده شهر شیراز می باشند.

تعداد شعب بانک آینده در شهر شیراز 164 شعبه می باشد که طبق آمار تعداد کارکنان بانک آینده 1200 نفر است. 6-3 روش نمونه گیری بطور کلی سه نوع نمونه وجود دارد. نخستین نوع نمونه که اغلب به آن انباشته یا کومه ای گفته می شود، مستلزم انتخاب بخشی از جامعه که برای مطالعه سهل الوصول تر و نزدیکتر باشد.

ضوابط کاربرد این روش در دسترس بودن یا صرفه جویی و اقتصاد است. نمونه های کومه ای از لحاظ علمی بی ارزش در نظر گرفته می شود زیرا شواهدی در دسترس نیست که چنین نمونه ای معرف جامعه باشد و معمولا راهی برای تحقیق درباره معرف بودن و تعیین میزان دقت آن وجود ندارد.

دومین نوع نمونه که نظری یا قضاوتی خوانده می شود مستلزم انتخاب بخشی از جامعه است که اعضای آن بر پایه داوری شخص پژوهنده مشخص می شود.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.