یکی از عواملی که نقش چشمگیری بر موفقیت افراد ایفا می کند، هوش عاطفی است. فرهنگ ما ارزش والایی برای هوش قائل شده است، اما این هوش عمومی در واقع از هوش اجتماعی نشات گرفته است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی رابطه هوش اجتماعی و عملکرد تجاری

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
25 صفحه
شماره:
535


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

با توجه به رقابت شدید بانکها در جذب منابع موجود علی الخصوص بعد از ورود بانک های خصوصی به سیستم بانکی، به این جهت که اکثر روش های انگیزشی توسط بانک ها به کار گرفته شده است و اذعان به این مسئله که بانک های خصوصی نسبت به بانک های دولتی از قدرت مانور مالی بالایی در تقابل با مشتریان برخوردارند، بانک های دولتی که سازمان مورد نظر تحقیق ما (بانک کشاورزی) نیز یکی از آنها می باشد، بایستی این ضرورت را در الویت های برنامه ای خود داشته باشد که به الزامات و مهارت های کارکنان بانک در تعامل با مشتریان اهمیت ویژه ای قائل گردیده و بدین وسیله بتواند در بازار رقابتی موجود در مقابل توان بودجه ای بالای بانک های خصوصی یارای مقاومت داشته و بقاء خود را در محیط پرتلاطم امروزی تضمین نماید.

در باب اختلاف نظرهای مربوط به موضوع تحقیق، با عنایت به نظرهای متفاوت موجود که در بیان مسئله به آن پرداخته شد، پژوهشگران مقیاس جدید هوش اجتماعی ترومسو را مطرح نمودند که در این تحقیق بر پایه این مقیاس، معیارهای لازم برآورد گردیده و بر اساس نتایج بعمل آمده در جهت بهبود وضعیت عملکردی سازمان مورد نظر تحقیق اقدامات لازم توصیه می گردد. از اینرو پرداختن به هوش اجتماعی از چند جهت واجد اهمیت است: باتوجه به اینکه قبلا هیچ مطالعه در مورد هوش اجتماعی صورت نگرفته و اگر هم صورت گرفته به صورت منظم نبوده است.

هدف این تحقیق نظم بخشی به هوش اجتماعی افراد و استفاده مدیران و کارکنان از آن در سازمان است. با توجه به اینکه محقق در این تحقیق موضوع تحقیق را محدود به بانک کشاورزی نموده است و تاکنون در هیچ تحقیقی در آن سازمان به این موضوع پرداخته نشده است، نتیجه این تحقیق می تواند به مدیران و کارکنان درجهت بهبودی عملکرد شعب کمک نماید. این تحقیق با توجه به اینکه قبلا چنین مطالعه ای در کشور انجام نشده، می تواند در سازمان به عنوان ملاک ارزشیابی کارکنان جهت ارتقا و پیشرفت شغلی و همچنین در جذب نیروهای جدید در آزمونهای استخدامی آن سازمان به عنوان ملاک آزمون مورد استفاده قرار گیرد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.