در بازار جهانی، رقابت شرکت¬ها با یکدیگر، نسبت به گذشته به مراتب پیچیده تر و فشرده تر شده است. مشتریان در انتخاب محصولات و خدمات دلخواه خود، قدرت بیشتری یافته¬اند و حق انتخاب را به معنای واقعی به دست آورده¬اند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
مقایسه کارایی کانال های مستقیم و غیرمستقیم در بازاریابی بیمه با استفاده از تکنیک DEA

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
48 صفحه
شماره:
461


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

امروزه شرکت های بیمه دستاوردهای بیشتری در زمینه بازاریابی از طریق بانک ها دارند. عاملین بیمه های اشخاص به لحاظ استفاده از سیستم های سنتی با مشکل مواجه هستند زیرا هزینه رقابت در حاشیه سودها را کاهش داده و تقاضای پاداش گیری از سوی نمایندگان را افزایش داده است. به عنوان مثال در طول دهه گذشته نمایندگان بیمه زندگی بیمه نامه های کمتری و با ارزش بیشتر را به مشتریان طبقه توانگر جامعه فروخته اند.

مشتریان با درآمد متوسط که بدنه اصلی مشتریان بانکی را تشکیل می دهند توجه کمی را از طرف نمایندگان بیمه به خود معطوف می سازند. با سرمایه گذاری بر روی روابط بانک-ها، شرکت های بیمه بخش قابل توجهی از این بازار محروم از خدمت را به دست می آورند. امروزه یکی از دلایل بانک ها برای ورود به صنعت بیمه این است که: رقابت شدید در میان بانک ها در برابر کاهش حاشیه سود منجر به افزایش در هزینه های ادرای و بازاریابی و محدود شدن حاشیه سود محصولات سنتی بانک ها گردیده است. حال آن که محصولات جدید می توانند سودآوری و بهره وری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. امروزه موسسات بانکی و شرکت های بیمه، بانک بیمه را جزء مکمل و اغلب سودآور فعالیت-های خود می دانند. یکی از مهم ترین دلایل توجه به بانک بیمه توسط بانک ها بازده افزوده بر دارایی ها (ROA) است.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش با فرض یک مجموعه دارایی از طریق درآمد ناشی از کارمزد است. بانک-هایی که درآمد ناشی از کارمزد ایجاد می کنند می توانند بیش از هزینه های عملیاتی خود را پوشش دهند و یک راه برای ایجاد درآمد ناشی از کارمزد، فروش محصولات بیمه ای است. بانک هایی که به صورت موثر خدمات مالی را به فروش می رسانند، می توانند توانمندی های توزیع و فراوری خود را به منظور دستیابی به نسبت های هزینه های عملیاتی سودده تقویت نمایند.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.