در مطالعات همبستگی دو متغیری، هدف بررسی رابطه دو به دو متغیرهای موجود در پژوهش است. در تحلیل رگرسیون هدف پیش بینی تغییرات یک یا چند متغیر وابسته(ملاک) با توجه به تغییرات متغیرهای مستقل(پیش بین) است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی رابطه بین هوش معنوی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی: مطالعه موردی کارکنان بانک ...

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
39 صفحه
شماره:
404


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

در مطالعات همبستگی دو متغیری، هدف بررسی رابطه دو به دو متغیرهای موجود در پژوهش است. در تحلیل رگرسیون هدف پیش بینی تغییرات یک یا چند متغیر وابسته(ملاک) با توجه به تغییرات متغیرهای مستقل(پیش بین) است. مدل های عمومی خطی که در پژوهش حاضر از آنها برای آزمون فرضیه ها استفاده شده است، نوعی تحلیل رگرسیون از نوع تحلیل واریانس می باشند. در بعضی از بررسی ها نیز از مجموعه همبستگی های دو متغیری متغیرهای مورد بررسی در جدولی به نام ماتریس همبستگی یا کوواریانس استفاده می شود. از جمله پژوهش‎هایی که در آنها ماتریس همبستگی یا کوواریانس تحلیل می شود، تحلیل عاملی است[12]،

که در این پژوهش مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بنابراین پژوهش حاضر، از آنجایی که هدفش تعیین روابط تجربی در زمینه روابط متقابل میان هوش معنوی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی است از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی می باشد. در ضمن با توجه به اینکه از روش «مدل معادلات ساختاری » برای پاسخگویی به سؤالات پژوهش و آزمون فرضیه ها استفاده خواهد شد، در میان پژوهش‎های همبستگی از نوع «تحلیل ماتریس همبستگی یا کوواریانس» می باشد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.