ما به شما دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی پیشنهاد میکنیم از سایت اینترنتی ما دیدار کنید و نمونه پروپوزال تکمیل شده رشته ی خود را دانلود کنید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

تاثیر شیوه های تصمیم گیری مدیران  بر عملکرد سازمان


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
27 صفحه
شماره:
333


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

ما به شما دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی پیشنهاد میکنیم از سایت اینترنتی ما دیدار کنید و نمونه پروپوزال تکمیل شده رشته ی خود را دانلود کنید. دانشجویانی که در رشته مدیریت بازاریابی در حال تحصیل هستند با توجه به اینکه این رشته در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجرا می باشد امنیت شغلی نسبتاً بهتری خواهند داشت .دانشجویان این رشته بایستی برای انجام وظیفه بهتر در شغلی که انتخاب می کنند مطالعات گسترده ای در حوزه رشته خود داشته باشند. بایستی به این نکته توجه کنید که بازاریابی فقط ایجاد تقاضا برای محصول نیست بلکه به طیف وسیعی از فعالیت ها اطلاق می شود و رشته مدیریت بازاریابی از تحقیقات بازاریابی, برنامه ریزی, اجرا و کنترل تقاضا تشکیل می شود.

آیا تصمیم گیری، پدیده عجیب و ناشناخته ایست یا آنکه کار راحت و ساده ایست؟ هنوز معلوم نیست که چگونه، چه موقع و کجا تصمیم ساخته و پرداخته می شود. بقول مدیر عامل شرکت جنرال موتورز "اغلب سخت است که بگویم که چه کسی و چه موقعی تصمیم گرفته است و حتی چه کسی مبداء تصمیم بوده است. غالبا من نمی دانم در جنرال موتورز چه موقع تصمیم گرفته می شود ؟ من بخاطر نمی آورم که در یک جلسه کمیته ای بوده باشم و مسائل به رای گیری گذارده شود. معمولا یک نفر مسائل را خلاصه می نماید.

دیگران با تکان دادن سر یا ابراز نظر خود به تدریج به اجماع می رسند". اگرچه افلاطون روح انسانی را به ارابه ای تشبیه کرده است که توسط دو اسب خرد و احساس به حرکت می آید، اما در قرون اخیر دانشمندان به خرد بیشتر بها داده و از احساسات به عنوان بخشی که مانع خردورزی است یاد نموده اند. در تصمیم گیری تا کنون این عقیده بیشتر مطرح بوده است که انسان در تصمیمات خود ، آنجا که سخن از نفع و ضرر است، کاملا عقلایی و بدور از احساسات عمل می نماید. دانشمندان مدیریت و اقتصاد از دانشمندان پزشکی و روانشناسی خواسته اند که امکان اینکه بشود متوجه شد که کدام بخش از مغز کار تصمیم گیری را انجام می‌دهد را مد نظر قرار دهند.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.