یکی از راه های رسیدن به نتیجه برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی خرید پروپوزال این رشته می باشد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی رابطه آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و کارآفرینی سازمانی در شرکت­های کوچک و متوسط مطالعه موردی: شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
59 صفحه
شماره:
340


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

یکی از راه های رسیدن به نتیجه برای دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی خرید پروپوزال این رشته می باشد. دانشجویان در طول دوران تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در پیرامون چگونگی کنترل سود, سرمایه ,هزینه و استفاده بهینه از امکانات موجود و بررسی دارند. دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی بایستی نقش مدیریت در بازرگانی را مطالعه کنند. این دانشجویان پس از گذراندن واحدهای نظری و عملی که از سوی دانشگاه به آنها ارائه می شود می توانند به جزئیات رشته خود آگاهی پیدا کنند و تجربیاتی را کسب کنند که این تجربیات در آینده شغلی آنها بسیار مفید خواهد بود . اگرچه عموما پذیرفته شده که اصول بازاریابی، قابلیت کاربرد عمومی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را دارند(رینولد ، 2002؛ شیتال، سانگتا و کومار ، 2012)، اما امروزه شیوه بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط با شرکت های بزرگ متفاوت می باشد.

در واقع محققان معتقدند که بسیاری از مدل ها و تئوری هایی که برای یک نوع سازمان مفید بوده، ممکن است برای انواع دیگر شرکت ها مفید نباشد(موریش، دیاکن ، 2009؛ موریش، دیاکن، 2011). لذا از آن جا که از یک طرف بسیاری از اصول و تئوری های بازاریابی از بررسی و مطالعه تجربه های شرکت های بزرگ بوجود آمده است(گلابی، خداداد حسینی، مهرابی، سالم زاده، 2011) و از طرف دیگر، SMEها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشند(کارسون ، 2005)؛ بنابراین فرایند بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط باید به صورت جداگانه ای بررسی شود. مساله ای که در بسیاری از تحقیقات از آن غافل شده و به سنجش عناصر و اجزای مختص شرکت های بزرگ در این شرکت ها اهتمام ورزیده اند. لذا برای روایی سوالات مربوط به آمیخته بازاریابی، باید ابتدا اجزای بازاریابی مختص این شرکت ها را به کمک مصاحبه یا تحقیقات کمی مجزایی (در یک نمونه آزمایشی اولیه ) بدست آورد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.