در طول دهه گذشته بسترهای لازم برای تجارت الکترونیک در کشور به خوبی فراهم شده است. امروزه به جرأت می‌توان گفت تمامی افراد دارای یک یا چند کارت بانکی هستند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت­های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
27 صفحه
شماره:
323


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که فرصت خود را برای ارائه پروپوزال روش تحقیق از دست داده اند می توانند برای از دست ندادن نمره, آن را از سایت های مطمئن خریداری کنند. دانشجویانی که پس از موفق شدن در تحصیل و به پایان رساندن مقطع کارشناسی علاقه‌مند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و مقاطع بالاتر باشند خواهند دید که نوشتن پروپوزال و پایان نامه یکی از وظایف اصلی این دوره ها می باشد. نوشتن پروپوزال و پایان نامه به دانشجو فرصت می دهد تا به طور عملی و جدی با جزئیات رشته خود آشنا شود و تجربیات مفیدی بدست آورد و برای داشتن ایده ها و راهکارهای جالب قدم موثری بردارد.

در طول دهه گذشته بسترهای لازم برای تجارت الکترونیک در کشور به خوبی فراهم شده است. امروزه به جرأت می‌توان گفت تمامی افراد دارای یک یا چند کارت بانکی هستند و به دلیل انجام پرداخت‌های الکترونیک قبوض خود و یا مواردی هم چون خرید شارژ و ... با مفاهیمی مانند رمز دوم کارت و کد CVV2 آشنا هستند. به همین دلیل بستر بسیار مناسبی برای گسترش تجارت الکترونیک فراهم آمده است و هر روزه بر تعداد افرادی که کالاها و خدمات خود را در اینترنت برای فروش می‌گذارند افزوده می‌شود. در آینده نه چندان دور رقابت در این بازار نیز همانند بازارهای سنتی تشدید خواهد شد. به همین دلیل لازم است آنچه که در این بازار بر رفتار مصرف کنندگان و مشتریان تاثیر می‌گذارد به درستی شناسایی شده و بازیگران احتمالی در این بازار قدرت رقابت خود را حفظ نمایند.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.