بازاریابی بانکی در جهان فعالیتی نسبتاَ جدید است و سابقه آن در امریکا، انگلستان و ژاپن به دهه 1960 بر می گردد.گسترش این مفهوم در بانکداری از کندی خاصی برخوردار بوده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
42 صفحه
شماره:
322


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

اگر دانشجوی رشته مدیریت بازاریابی هستید به شما تذکر می‌دهیم به تمامی سایت هایی که شرایط دانلود سریع و آنلاین پروپوزال این رشته را فراهم آورده اند اطمینان نکنید. رشته مدیریت بازاریابی یکی از محبوب ترین رشته ها در میان دانشجویان می باشد که یک نکته اصلی در مورد این رشته قابل توجه است. فارغ التحصیلان این رشته پس از این که در این زمینه مشغول به کار شدندموظف هستند اطلاعات خود را به روز نگه دارند. با توجه به پیشرفت روز به روز جامعه ترفندها و فنون بازاریابی نیز در حال توسعه و پیشرفت است و برای جلب توجه بازاریان بایستی به راهکارهای جدید و بدیعمتوسل شد تا به نتیجه مطلوب رسید.

بازاریابی بانکی در جهان فعالیتی نسبتاَ جدید است و سابقه آن در امریکا، انگلستان و ژاپن به دهه 1960 بر می گردد.گسترش این مفهوم در بانکداری از کندی خاصی برخوردار بوده است. چرا که بانکداران سنتی فکر می کردند که نیاز ها و خدمات مالی مورد تقاضای مشتریان همانند خرید نان احتیاجی به بازاریابی ندارد. و البته بانک ها شریان اصلی اقتصادی هر کشور هستند، بانک ها باید برای جلب و تشویق مردم به پس انداز، جمع آوری سرمایه های کوچک و به کار انداختن آنها در رشته های تولیدی و خدماتی نقش مهمی ایفا کنند. یکی از اهداف مدیریت، افزایش منابع بانک است که این مهم را می توان یکی از مسولیت-های مدیریت بازاریابی بانک دانست. نخستین و مهمترین اصل بازاریابی توجه به خواسته های مشتری است. مردم انتظار خدمات سریعتر و بیشتر از بانک ها دارند. حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید مستلزم برخورداری از مدیریت کارا و موثر در همه ی ابعاد بانک با تاکید بر مدیریت بازاریابی است. به نظر می رسد که تبلیغات در رسانه ها و اهدای جوایز انگیزه لازم را در مشتری به وجود نمی آورد.بنابراین لازم است که به طرح های ابداعی و ابتکاری پناه برد .(سیفی، 1379)

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.