دانشجویانی که در رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند می‌توانند پروپوزال آماده این رشته را از این سایت خریداری کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسي تاثير سرمايه اجتماعي بر رضايت شغلي مطالعه موردي حوزه ستادي وزارت نيرو


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
52 صفحه
شماره:
298


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند می‌توانند پروپوزال آماده این رشته را از این سایت خریداری کنند. دانشجویانی که در رشته مدیریت مالی تحصیل می‌کنند در طول دوران تحصیل خود با تئوری‌های جدید مدیریت مالی و کاربرد آنها آشنا خواهند شد و پس از فارغ التحصیلی با نظام‌های مالی جهانی آشنایی پیدا می‌کنند. فارغ التحصیلان رشته مدیریت مالی در آینده شغلی خود با ارائه راهکارهایی برای گسترش و توسعه سرمایه‌گذاری می‌توانند نقش مهمی در حل مشکلات اقتصادی کشور داشته باشند و با ارائه ایده‌های خود می‌توانند قدم بزرگی در زمینه های اقتصادی بردارند.

سرمایه اجتماعی بطور کلی دارایی محکم و ریشه داری در روابط اجتماعی تصور می شود که ممکن است در فعالیت ها استفاده شود و تغییری است که هزینه ها و خسارتهای گروهی را به حداقل میرساند. این شبکه های ارتباطی به افراد اجازه می دهد تا بصورتی کاراتر و اثر بخش تر عمل کنند. امروزه نیروی انسانی هر سازمانی بعنوان منبع راهبردی سازمانها محسوب و افزایش و حفظ رضایت شغلی نیروها از متداولترین روش دستیابی به اهداف سازمان مطرح است. ولی به دلایل مختلف این احتمال وجود دارد که بعضی از سازمانها کارا عمل ننموده و این امر را ملزم میسازد تا عواملی را بررسی و مسائل و مشکلات سازمانها را شناسایی و جهت اصلاح در اختیار مدیران قرار گیرد و در این راستا بحث سرمایه اجتماعی و تائید آن بررضایت شغلی از اهمیت فراوانی برخوردار است که بر خلاف کشورهای توسعه یافته در کشورهای جهان سوم به ویژه ایران مبهم باقی مانده است و بعضا در سازمانهایی تا کنون مورد مطالعه قرار نگرفته است . لذا در این میان مستلزم مطالعه بیشتر و بررسی اثر آن بررضایت افراد احساس میشود.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.