اگر تجربه کافی در ارائه پروپوزال روش تحقیق ندارید می‌توانید پروپوزال تکمیل شده رشته مدیریت آموزشی را خریداری کنید و نحوه نوشتن را بیاموزید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

مقایسه میزان افسردگی و اضطراب در بین معلمان زن زن مدارس استثنایی و عادی در شهر کرج


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
22 صفحه
شماره:
289


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

اگر تجربه کافی در ارائه پروپوزال روش تحقیق ندارید می‌توانید پروپوزال تکمیل شده رشته مدیریت آموزشی را خریداری کنید و نحوه نوشتن را بیاموزید. دانشجویانی که در طول دوران تحصیل ویژگی مدیریت را در وجود خود دیده اند و توانستنداین صفت را در خود پرورش دهند و از طرفی دانشجویانی که علاوه بر ویژگی مدیریت به مسائل آموزشی علاقه دارند می توانند رشته مدیریت آموزشی را در دوران تحصیلات تکمیلی انتخاب کنند. دانشجویان پس از گذراندن واحدهای نظری و عملی که از سوی دانشگاه به دانشجو ارائه می‌شود و با داشتن مطالعه های گسترده در زمینه رشته ی خود خواهند توانست که در سازمانهای آموزشی وظیفه خود را به انجام برساند.

با توجه به روابط پیچیده زندگی شهری و تعدد وظایف و عملکرد افراد در جامعه، چه در خانواده و چه در محیط کار و حتی در روابط گروهی و همچنین وجود قوانین، مقررات و ضوابط مختلف در همة حوزه های این روابط، شرایط و زمینه بروز استرس و اضطراب فراوان بوده و معمولاً همة افراد به نوعی و به نسبتی گرفتار این پدیده ها هستند. از جمله افرادی که روابط گسترده ای در جامعه دارند، معلمان زن هستند. معلمان زن با توجه به وظایف زیاد و نوع عملکردشان و با توجه به این که همیشه و هر لحظه باید پاسخگو والدین، اولیا مدرسه و دانش آموزان باشند؛ احتمال ابتلا به استرس و اضطراب در آن ها به شدت روند فزاینده ای دارد. كار معلمي تنها يك شغل نيست زيرا با فكر و ذهن و روح افراد ارتباط دارد. معلم بايد مسائل و مشكلات عاطفي، خانوادگي، مالي و شغلي خود را در لايه‌هاي زيرين وجودش گذاشته و وقتي وارد كلاس مي‌شود ظاهر او به گونه‌اي باشد كه گويي همه چيز عالي است.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.