دانشجویانی که وقت کافی در ارائه پروپوزال خود ندارند می‌توانند نمونه پروپوزال آماده رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد را در سایت ها پیدا کنند. . جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

اولویت‌بندی راه‌حل‌های مدیریت دانش با رویکرد QFD فازی مورد مطالعه: بیمارستان شهید بهشتی شهر شیراز


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
51 صفحه
شماره:
288


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که وقت کافی در ارائه پروپوزال خود ندارند می‌توانند نمونه پروپوزال آماده رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد را در سایت ها پیدا کنند. در رشته ی مدیریت علم مدیریت مطالعه می‌شود و بایستی توجه داشته باشیم که هدف از طراحی این رشته تربیت مدیران شایسته و کارآمد و لایق جهت بهبود کیفیت کار سازمانهای آموزشی بوده است. در نتیجه برای رسیدن به این هدف دانشجویان بایستی به طور کامل و دقیق مطالعاتی در حوزه ی رشته ی خود داشته باشند و از تجربیات اساتید خویش نیز برای بالا بردن اطلاعات خود استفاده کنند.

مدیریت دانش در اوایل دهه‌ی 90 به‌عنوان یک رویکرد عمومی در تمام سازمان‌های بازرگانی، خدماتی، بخش خصوصی و دولتی، کتابخانه‌ها و مراکز اطلاعاتی مطرح گردید(جین ، 2009). در حال حاضر در عصر دانایی و دانش‌محوری، مدیریت دانش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است(جعفری ، 2009). پژوهش‌ها حاکی از تأثیر مدیریت دانش در به‌دست آوردن استراتژی پایدار و مزایای رقابتی است(جاسمادین ، 2008). علاوه بر آن ارتباط میان مدیریت دانش و نوآوری در سازمان و مدیریت دانش و عملکرد بالای سازمانی به اثبات رسیده است(رودز و همکاران ، 2008). در سازمان‌های بهداشتی و درمانی به ‌لحاظ اهمیت روزآمد بودن اطلاعات و دانش برای بهبود خدمات، دانش و مدیریت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سازمان‌های بهداشت و سلامت در قرن 21 به لحاظ گستره ی وسیع آن، تعامل این سازمان‌ها با عموم مردم و تغییرات پیش آمده در نظام‌های بهداشتی جهانی، با چالش‌های زیادی مواجه هستند.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.