دانشجویانی که در رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند می توانند پروپوزال رشته خود را به آسانی از سایتهای با اعتبار اینترنتی خریداری کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسي تأثير مديريت دانش بر يادگيري و خلاقيت سازماني از ديدگاه مديران دستگاههاي اجرايي استان اردبيل


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
شماره:
282


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند می توانند پروپوزال رشته خود را به آسانی از سایتهای با اعتبار اینترنتی خریداری کنند. رشته مدیریت اجرایی از جمله رشته هایی است که دانشجویانی که در خود استعداد مدیریت را دیده اند و به این موضوع علاقه مند هستند که در حوزه های اجرایی مشغول به کار شوند می توانند این رشته را به عنوان رشته تحصیلی خود در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب کنند. دانشجویانی که در طول دوران تحصیل با جزئیات رشته مدیریت اجرایی آشنا می شوند این فرصت را خواهند داشت که با مطالعه های گسترده در این زمینه در آینده شغلی خود بتوانند پیشنهادها و راهکارهای مفیدی را برای بهبود وضعیت کشور ارائه دهند. اکثر مؤلفان، مدیریت دانش را فرایندی تعریف کرده‏اند که اطلاعات ارزشمند را پیدا و آن را به دانش لازم و ضروری برای تصمیم‌گیری و عمل تبدیل می‌کند.

لاتی و بیرلین (2000) مطرح می‌کنند که تنها مزیت رقابتی ماندگار برای هر شرکت ارزشی است که آن شرکت برای مشتریانش ایجاد می‌کند. منشأ این ارزش ایجاد و انتقال اطلاعات مهم از کارکنانی است که با مشتریان در ارتباط مستقیم هستند به کارکنانی که توانایی خلق اطلاعات جدید و مهم را دارند و مجدداً از این کارکنان به کارکنان گروه اول برای عمل است. غالباً اطلاعات جدید مستلزم خلاقیت است و از این رو مدیریت خلاقیت برای اکثر شرکتها از اهمیت زیادی برخوردار است. خلاقیت یک فرایند در حال تکوین است که در آن سازمانها مشکلات را ایجاد و تعریف می‌کنند و آنگاه دانش جدیدی برای حل آنها می‌آفـرینند. تـولید و تـرکیب پـیوستة دانش جمعی سـازمانی تـوانایی خاصی را بـه یـک شـرکت مـی‌دهد تـا بـتواند در بـازار بـهتر از دیگران عمل کند (ون بویرن، 2004). دانش به یک عامل حیاتی تعیین‌کننـــده برای رقابت‌پذیری در بخش دولتی تبـــدیل شده است که دستگاههای اجرایی مورد مطالعه در این تحقیق با مدیریت دانش کارکنان خود در سطوح سازمانی، رقابت‌پذیری خود را در محیط آشوبناک فعلی بهبود می‌دهد. از طرفی خدمات‌رسانی و سیاستگذاری در راستای چشم‌انداز کشور دو فعالیت اصلی سازمانهای دولتی هستند. در یک اقتصاد دانـــش‌محور، دستگاههای اجرایی به شدت در هر دو زمینه با رقــابت ملی مواجه شده‌اند.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.