دانشجویانی که در رشته مدیریت دولتی در حال تحصیل هستند می‌توانند پروپوزال رشته خود را به صورت رایگان از سایت اینترنتی ما دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

 تأثير هوش هيجاني و سبكهاي تفكر بر ذهنيت فلسفي مديران و كاركنان شركت ايران خودرو ديزل


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
31 صفحه
شماره:
276


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت دولتی در حال تحصیل هستند می‌توانند پروپوزال رشته خود را به صورت رایگان از سایت اینترنتی ما دانلود کنند. دانشجویانی که در رشته مدیریت دولتی در حال تحصیل هستند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که هدف از طراحی این رشته توانمندسازی افراد برای قبول مسئولیت های مختلف با تخصص های مورد نیاز در سازمان های دولتی و خصوصی بوده است. با توجه به این هدف دانشجویانی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کردند بایستی پس از گذراندن واحدهای نظری و عملی که از سوی دانشگاه به دانشجویان ارائه می‌شود توانسته باشند این ویژگی را در خود پرورش دهند. ما دربرهه ای اززمان به سرمی بریم که نظریه های سنتی مربوط به هوش دچارتغییرو تحول شده اند و نظریات جدیدی به طورمرتب جایگزین آنها می شوند . دردهه اخیرنظریه جدیدی به نام «هوش هیجانی »یا «هوش عاطفی» مطرح شده است .

فرایند هیجانی شدن بدین شکل نیست که فقط دریک زمان مشخص،مثل تخلیه ناراحتی یاکسب لذت برای شخص بوجودآید.بلکه همواره وبه شکل غیرملموس باتمام اعمال ما همراه هستند.افراداهمیت این تعامل رابیش ازپیش درک کرده اند.تازمان کار واکمیر (1967)کسی قادرنبودکه یک بحث منطقی ازهیجان مطرح کند.درتمام ادبیات مربوط به هیجان گفته شده است که هیجانات پیچیده هستندوتأثیرات کلی آنهاناشناخته مانده است . ما به طورمداوم ونوعی ازهیجان راتجربه می کنیم و حالات هیجانی ما در طول شبانه روزباتوجه به چیزی که برای مااتفاق می افتد با محرکی که به ماواردمی شودتفاوت می کند و این شایان ذکراست که ماهمیشه ازجزئیات نوع هیجانی که تجربه با ابزارکرده ایم آگاهی نداریم (رانتر2000 ، به نقل ازمنصوری ،1380).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.