بهترین دانلود را می توانید در سایت اینترنتی ما تجربه کنید. دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی می توانند پروپوزال این رشته را به صورت رایگان دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

اولویت بندی تامین کنندگان شرکت نیروی محرکه با روش   MADM فازی


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
32 صفحه
شماره:
273


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

بهترین دانلود را می توانید در سایت اینترنتی ما تجربه کنید. دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی می توانند پروپوزال این رشته را به صورت رایگان دانلود کنند. منظور اصلی طراحی رشته مدیریت بازرگانی ؛تربیت مدیران برای اداره سازمان های دولتی و خصوصی بوده است .دانشجویانی که در این رشته فارغ التحصیل می شوند بایستی بتوانند سازمان های دولتی و خصوصی را به خوبی مدیریت کنند. یکی از اهداف طراحی رشته ی مدیریت بازرگانی افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت بوده است پس دانشجویانی که به این توانایی و مهارت دست پیدا می کنند در واقع به هدف اصلی این رشته رسیده اند.

انتخاب بهترین تامین كننده همواره یكی از دغدغه های اصلی و مهم مدیران می باشد چرا كه با انتخاب درست و مناسب تامین كننده مدیران موفق خواهند شد كه سود بیشتری را عاید شركت خود نمایند . برای انتخاب بهترین تامین كننده راهكار های فروانی ارائه گردیده است كه هریك از آنان دارای معایب و مزایایی می باشند . به دلیل وجود معیارهاو شاخص های متعدد در انتخاب تامین كنندگان ، كه بعضا این معیارها دارای ابهام می باشند و از یك نوع نیز نمی باشند مدل تصمیم گیری چند معیاره فازی پیشنهاد می_ گردد. با توجه به آنچه كه مطرح گردید الویت بندی تامین كنندگان به عنوان یك مساله تصمیم گیری چند معیاره در نظر گرفت . از مزایای این مدل میتوان به عدم یكسان سازی واحد معیارها و تجزیه و تحلیل معیارهای كمی وكیفی بطور همزمان اشاره كرد .

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.