اگر دانشجوی رشته مدیریت صنعتی هستید بایستی سایت های مربوط به این رشته را جستجو کنید تا نمونه پروپوزال این رشته را یافته و به صورت سریع و آسان دانلود کنید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در بانکهای ملت شهرستان آمل
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
21 صفحه
شماره:
254


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

اگر دانشجوی رشته مدیریت صنعتی هستید بایستی سایت های مربوط به این رشته را جستجو کنید تا نمونه پروپوزال این رشته را یافته و به صورت سریع و آسان دانلود کنید. یکی از ستون های پیشرفت جامعه و کشور وابسته به صنعت می باشد پس بایستی اهمیت ویژه ای به این واژه داده شود. صنعت فقط در حد یک واژه نمی باشد و معنای آن بسیار عمیق می باشد. دانشجویانی که رشته مدیریت صنعتی را برای تحصیل خود انتخاب می کنند بایستی بدانند که اگر قصد اشتغال دارند وظیفه بسیار مهمی به دوش می کشند زیرا اگر بتوانند راه کارها و ایده های جالبی ارائه دهند نقش مهمی در پیشرفت کشور ایفا کرده اند.

تاثیر مثبت رفتار شهروندی کارکنان بر روی وفاداری مشتریان سازمان به طور گسترده ای از جانب محقیقن مورد پذیرش قرارگرفته است با این وجود دانستن میزان تاثیر رفتار شهروندی کارکنان بر روی کیفیت درک شده از جانب مشتری برای سازمان های خدماتی بسیار ارزشمند است (پودساکف ، 1997). اگر چه این تاثیر نیز به صورت نظری از جانب محققین مورد حمایت قرار گرفته است ولی شواهد تجربی ناچیزی برای صحت این ادعا وجود دارد (پودساکف، 2000). انجام این پژوهش به چند دلیل حائز اهمیت می باشد:پیچیده‌تر شدن داد و ستدهای تجاری و خدماتی و رقابت فشرده‌تر چه در سطح ملی، بین‌المللی و جهانی نسبت به دهه‌های قبل داشتن اطلاعات کافی از عوامل تأثیرگذار در وفاداری مشتری، عواملی که اگر راجع به آن‌ها اطلاعات کافی و به روز وجود نداشته باشد، به دشواری می‌توان در فضای رقابتی باقی ماند.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.