به شما دانشجویان رشته مدیریت که در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل است پیشنهاد می‌کنیم پروپوزال این رشته را از سایت اینترنتی ما دانلود کنید.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسي تأثيرات كيفيت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاري بر تعلق نام و نشان تجاري و توجهات خريد مشتري


عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
26 صفحه
شماره:
241


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

به شما دانشجویان رشته مدیریت که در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل است پیشنهاد می‌کنیم پروپوزال این رشته را از سایت اینترنتی ما دانلود کنید. کارشناسی ارشد از جمله مقاطع تحصیلی است که در این مقطع دانشجو ملزم به نوشتن پایان نامه ای پر مفهوم و کاربردی در رشته ی تحصیلی خود است. بنابر این دانشجویان باید در این مقطع بتوانند به خوبی در رشته ی خود مطالعه کند. دانشجویام رشته ی مدیریت نیز نیز در این مقطع باید پایان نامه ارائه دهند و این امر نیازمند این است که دانشجو بتواند به خوبی با مسائل مدیریتی و اصول آن و نحوه ی انجام هر چه بهتر امور آشنا شود و مطالعات کافی داشته باشد.

امروزه با روی کار آمدن بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری جدید و تنوع در ارائه محصولات وخدمات مالی، استفاده از نام و نشان تجاری خوب و مؤثري كه بتواند با ارائه خدمات باكيفيت، برقراري ارتباطي مؤثر با مشتريان و ايجاد تجربه اي مثبت، اعتماد و رضايتمندي مشتريان را جلب نمايد می تواند به عنوان یک عامل کلیدی و تأثیر گذار بر افزایش توان ارائه خدمات مالی به حساب آید. بانک ها و مؤسسات مالی واعتباری همواره سعی دارند با ایجاد تنوع در محصولات و خدمات مالی و اعتباری، همواره مشتریان جدیدی را جذب نمایند. اما آنچه همواره برای مدیران بانکها به عنوان یک دغدغه بوده، این است که چگونه می توان با ارائه خدمات مالی مطلوب و اهمیت به توجهات خدمات مالی دریافتی، ضمن جذب مشتریان جدید، به حفظ و نگهداری مشتریان قدیم و وفادار کردن آنها به بانک پرداخت.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.