می توان سایت های بسیاری را برای خرید پروپوزال رشته مدیریت مالی برای دانشجویان عزیز پیشنهاد دهیم که ایران پژوهش معتبرترین آن هاست.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
مسئولیت اجتماعی - عملکرد مالی
عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
41 صفحه
شماره:
232


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

می توان سایت های بسیاری را برای خرید پروپوزال رشته مدیریت مالی برای دانشجویان عزیز در نظر گرفت. مدیریت مالی و ارتباطی که با دیگر ارگان ها دارد را نمی توان زیر سوال برد. هر مدیر مالی می بایستی مستندات کامل را در جهت بررسی و ارزیابی مالی کشور در اختیار داشته باشد تا با بررسی آنها انتخاب بعدی برای بخش مالی انجام شود. این ارزیابی ها هستند که کمک می کنند سرمایه گذاری ها تجدیدنظر شده و بازار بهتری چه در خازج و چه در داخل کشور برای ادامه راه شرکت در نظر گرفته شود.

پس می بایستی این دانشجویان مدیریت مالی انتخاب های خوبی را با توجه به آموخته های خود داشته باشند. بر اساس پژوهش هایی که صورت گرفته است وجود سه نوع رابطه مثبت، منفی و خنثی (عدم وجود رابطه) بین مسئولیت اجتماعی و عملکرد مالی مطرح است. چندین دیدگاه مختلف در زمینه ارتباط بین مسئولیت اجتماعی شرکت و عملکرد مالی وجود دارد. دیدگاه اول این است که رابطه ای بین هزینه های کمی شرکت ها، مثل هتل های بهره به دارندگان اوراق قرضه، و هزینه های کیفی آنها، مثل کیفیت تولید یا هزینه های امنیتی، وجود دارد. تلاش شرکت ها برای تحمل هزینه های کیفی کمتر از طریق فعالیت های اجتماعی، به هزینه های کمی بالاتر منجر می شود.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.